Grapefruktkjerneekstrakt - noen med erfaringer?

PM88

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Lurer på om noen har erfaring med å ta grapefruktkjerneekstrakt mellom mens og EL for å øke/bedre EL-slimet? Merket du noe forskjell? :love2

Del gjerne erfaring hvis du drakk grapefruktjuice og merket forskjell med det :)
 
(Får ikke redigert innlegget..)

Ref. til vedlagte svar fra Frøyaklinikken, hvor de ikke nødvendigvis anbefaler juice men ekstrakt.

«Vi bruker ikke grapefruktjuice på Frøyaklinikken, men grapefruktkjerne ekstrakt. Dette kan du få tak i på helsekosten. Den er med på å bedre eggløsningsslimet. Den skal du ta fra menstruasjon til eggløsning, men ikke etter eggløsning.»

https://altformamma.no/ekspertsvar/49068/expert_chat_message/item_normal
 
Jeg har merket mer El-slim med juice :) skal prøve ekstrakt nå neste gang
 
Jeg har merket mer El-slim med juice :) skal prøve ekstrakt nå neste gang
Jeg tenker også å prøve ekstrakt så håper noen har gode erfaringer med det :) Skader ikke å teste, føles bare godt å gjøre noe annerledes ved neste PP som kan gi noe håp❤️
 
Jeg tenker også å prøve det denne perioden! Vet dere hvor mye til dagen ca? Og blander dere det med juice/vann?
 
Jeg blander 10 dråper i et lite glass vann, 3 ganger om dagen. Funker veldig bra her :knegg:
Samme her, bare at det er et stort glass.. Har bare gjort det i noen dager nå og ferdig med mens i dag så spent på om jeg merker noe effekt av det fremover mot EL :)
 
Lurer på om noen har erfaring med å ta grapefruktkjerneekstrakt mellom mens og EL for å øke/bedre EL-slimet? Merket du noe forskjell? :love2

Del gjerne erfaring hvis du drakk grapefruktjuice og merket forskjell med det :)

jeg spiste en grapefrukt hver dag mellom mens og el, og jeg synes det gjorde noe forskjell. Og etter EL og frem til IKM drakk jeg ananas smoothie/juice eller spiste ananas (kjerringråd) :)
Har du lite el-slim kan du prøve fertilitets glidemiddel som skal «hjelpe» spermiene opp, ikke skader de som vanlig glidemiddel gjør:)
 
Drakk grapefruktkjerneekstrakt i vann som Føyaklinikken anbefalte. Prøvde vel en to-tre prøveperioder. Merket ingen forskjell, ble ikke gravid og ble bare sur av den forferdelige smaken:wtf::bag:
 
Drakk grapefruktkjerneekstrakt i vann som Føyaklinikken anbefalte. Prøvde vel en to-tre prøveperioder. Merket ingen forskjell, ble ikke gravid og ble bare sur av den forferdelige smaken:wtf::bag:
Huffda så kjedelig! Jeg syns ikke det smaker noe, så skader ikke for min del å teste det...men spent på om det gir meg ekstra el-slim!
 
jeg spiste en grapefrukt hver dag mellom mens og el, og jeg synes det gjorde noe forskjell. Og etter EL og frem til IKM drakk jeg ananas smoothie/juice eller spiste ananas (kjerringråd) :)
Har du lite el-slim kan du prøve fertilitets glidemiddel som skal «hjelpe» spermiene opp, ikke skader de som vanlig glidemiddel gjør:)
Venter på et sædvennlig glidemiddel i posten så håper det kommer i god tid før det fruktbare vinduet starter :) Har også hørt det du skriver om ananas, jeg er dessverre allergisk mot det men hadde testet hvis ikke :)
 
Åh, jeg lurer sånn på når jeg får ekstrakten som jeg bestilte! Bare tull med bestillingen, jo :(
Håper på å få det litt før EL i alle fall. I mellomtiden drikker jeg juice. Har bøtta neppå to flasker allerede :hilarious: min nye vin!
Synes det smakte pyton i starten, men nå glir det rett ned :dance011
 
Åh, jeg lurer sånn på når jeg får ekstrakten som jeg bestilte! Bare tull med bestillingen, jo :(
Håper på å få det litt før EL i alle fall. I mellomtiden drikker jeg juice. Har bøtta neppå to flasker allerede :hilarious: min nye vin!
Synes det smakte pyton i starten, men nå glir det rett ned :dance011
Åå så kjedelig det tar tid! Jeg bestilte min på sunkost og fikk den i posten på rekordtid! Typ ettermiddagen dagen etter morgenen jeg bestilte!
 
Åå så kjedelig det tar tid! Jeg bestilte min på sunkost og fikk den i posten på rekordtid! Typ ettermiddagen dagen etter morgenen jeg bestilte!

Nei, er det sant? Jeg har også bestilt på sunkost. Ble masse styr med bestillinga. Tror kanskje den er sendt nå. Dessverre for meg så bor jeg i gokk! :facepalm:
 
Nei, er det sant? Jeg har også bestilt på sunkost. Ble masse styr med bestillinga. Tror kanskje den er sendt nå. Dessverre for meg så bor jeg i gokk! :facepalm:

Håper den kommer frem i tide likevel og enn så lenge så har du juicen da! Jeg har en sunkost 100 meter fra der jeg bor, rett ved siden av post-i-butikk der jeg hentet pakken som var sendt fra andre siden av landet :hilarious: Hadde selvsagt kjøpt den på sunkost hadde de hatt den i butikken:hilarious:
 
Håper den kommer frem i tide likevel og enn så lenge så har du juicen da! Jeg har en sunkost 100 meter fra der jeg bor, rett ved siden av post-i-butikk der jeg hentet pakken som var sendt fra andre siden av landet :hilarious: Hadde selvsagt kjøpt den på sunkost hadde de hatt den i butikken:hilarious:

Ja :) den må da vel komme før EL i alle fall. Selv om det ikke blir så lenge før som jeg skulle ønske. Jeg var innom Sunkost på kjøpesenteret her jeg også. Men de hadde ikke inne. Fikk tak i wild yam da :D
 
Leser så mye om leger og andre som på det sterkeste fraråder å bruke grapefruktkjerneekstrakt, men synes det er rart når frøyaklinikken samtidig anbefaler det? Da kan det vel umulig være så «farlig»?

Jeg bestilte selv for litt siden, men har ikke tatt så mye ennå, 10 dråper i et glass vann én gang om dagen i kanskje 3-4 dager nå. Men altså... Det har ALDRI vært så mye fukt der nede! Haha. Er jo ikke sikkert det er pga. ekstrakten, men forstår ikke helt hva ellers. Er på CD11 i dag, så blir spennende å se hvordan det utarter seg når EL nærmer seg:nailbiting:
 
Leser så mye om leger og andre som på det sterkeste fraråder å bruke grapefruktkjerneekstrakt, men synes det er rart når frøyaklinikken samtidig anbefaler det? Da kan det vel umulig være så «farlig»?

Jeg bestilte selv for litt siden, men har ikke tatt så mye ennå, 10 dråper i et glass vann én gang om dagen i kanskje 3-4 dager nå. Men altså... Det har ALDRI vært så mye fukt der nede! Haha. Er jo ikke sikkert det er pga. ekstrakten, men forstår ikke helt hva ellers. Er på CD11 i dag, så blir spennende å se hvordan det utarter seg når EL nærmer seg:nailbiting:
Jeg brukte det første gang denne pp. Sammen med bidronninggele og babyklister. Fikk svak rosa strek i dag. Så det kan faktisk hende det gikk denne gangen :smiley-angelic001
 
Back
Topp