grapefruktjuice!!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Jeg leste en plass på ett eller annet forum at grapefruktjuice skulle være bra når man vil bli gravid.. Men så husker jeg ikke helt hvorfor.. Noen som vet? Men fy flate så fælt!!!!!!!!!!!! PUKE! Jeg gikk på butikken nettopp, tenkte at jeg måtte gå aktivt til verks for å øke sjansene. Heller juice enn hostesaft var tanken. Men nå sitter jeg her med glasset og brekker meg.. FYFYFY, grusomt. [:'(]

surt som alle hauger er grapejuice bedre og kjøpe hel frukt og strø sukker over!!

Jeg er ikke helt sikker,men jeg lurer på om det ikke var sånn at grapefruktjuice har samme effekt som hostesafta- altså slimløsende.

men hva er det som er så bra med det? er det c-vitaminen som skal gjøre deg mer fruktbar?... Underlige greier. Deter sååå bittert! smaksløkene mine ble svidd av! UGGH! Tårene spratt. men vil man bli gravid så vil man bli gravid. hehe (men eeegentlig tror jeg ikke så mye på vidunderkurene da. Sist gang jeg ble gravid spiste jeg omtrent ikke, og hadde VELDIG ustabil syklus, og sex en sjelden gang i helgene pga at jeg bodde på hybel en annen plass en kjæresten det året. Så å slutte å tenke på det er nok det beste- OG det vanskeligste)

Kjøp heller grapefrukt, del den i 2 og strø litt sukker på, la den stå litt og så kan du spise den. Da er den søt og god. Elsker grapefrukt[:D] Husk at grapefrukt gjør at medisiner kan miste sin virkning....

Jeg og spiser grapefrukt hele tiden...det ligger 5 i kjøleskapet mitt som venter på å bli slukt[:)]

jøss, da skal jeg nok få pressa i meg ett glass om dagen. hehe. Kanskje ha i litt suketter!

kjøp den med appelsin og grapefrukt juice.. Den er mye mildere!!!
Jeg har drukket grapefruktjuice denne mnd jeg også.. Syns det var godt jeg da [:D]

Jeg elsker den grapefrukt juicen. Og store mengder av den skal visst gi mere EL slim slik at det skal bli lettere for svømmerne å komme frem.. Vet ikke om det virker da men... Er visst slik den virker.. I tillegg til at den inneholder stoffer som skal gjøre deg mer fruktbar. Lykke til i alle fall[;)]

Jeg fikk beskjed av en alternativ behandler om å ta Noni juice, for det inneholdt de næringsstoffene en gravid trenger. Tok det i et par måneder, både jeg og sambo. Er sunt for alle og enhver [;)] . Man blir heller ikke så trøtt og slapp. Men det er ikke noen god smak, det skal være sikkert og visst. Men helt sikkert virkningsfullt!

ORIGINAL: Dama

Jeg fikk beskjed av en alternativ behandler om å ta Noni juice, for det inneholdt de næringsstoffene en gravid trenger. Tok det i et par måneder, både jeg og sambo. Er sunt for alle og enhver [;)] . Man blir heller ikke så trøtt og slapp. Men det er ikke noen god smak, det skal være sikkert og visst. Men helt sikkert virkningsfullt!

Den smaker helt grusomt! Men den hjelper visstnok mot mange forskjellige ting, som kviser og eksem og sånt. Jeg tok den en periode, men jeg fikk ingen effekt, men en venninne av meg ble kvitt eksemen sin, så det er vel forskjellig fra person til person.

Back
Topp