Grapefruktjuice?

Hihi ja litt, den jeg hadde sist var kjempebitter og hadde en forferdelig ettersmak!
Nå tar jeg å drikker noen slurker først, så svelger jeg 2 omega3 tabletter med den, og til slutt hostesaft, som og skylles ned med juicen
Ja svelget alle vitamin og mineraltablettene med den i dag. De smaker så vondt alle sammen, så de kan dempe smaker til hverandre :P

Hvor mye og når tar du den? Her inne lærer man mye nytt altså :p
Begynner med den 2-3 dager før forventet eggløsning og tar til ca 5dpo. 1 dose morgen og kveld :)

Hvor mye og når tar du den? Her inne lærer man mye nytt altså :p

Solvipect er slimløsende, så det er samme poeng som grapefruktjuice, du tar det fra tr og frem til EL. Da skal det gi bedre fruktbar utflod, så sædcellene lettere skal svømme inn. Når EL er over kan du slutte med hostesaft/grapefruktjuice. Jeg foretrekker grapefruktjuice siden det er bare laget av grapefrukt, siden jeg tar allerede så mange medisiner for å bli gravid (på resept altså, ikke funnet det på helt selv). :p

Solvipect inneholder;

MIKSTUR: 1 ml inneh.: Guaifenesin 20 mg, sorbitol, lakrispasta, polysorbat, natriumcyklamat, metylparahydroksybenzoat (E 218), etanol (96%), corrig. q.s., renset vann til 1 ml. Lakrissmak.

Jeg hatet grapefruktjuice i starten men nå syns jeg det er kjempegodt! Kan drikke et stort glass med det ved siden av frokosten. Liker best den fra rema 1000 som koster 19.90 kr. Den er ikke så bitter i smaken.

PS! Mannen liker grapefruktjuice, så han drikker det også. Vet ikke om det har noen påvirkning på mannens svømmere jeg? Hvis noen vet, så skrik ut!
Jeg har lest at det gir mannen mer sånn sæd-væske (brainfreeze, husker ikke navnet), som jo hjelper svømmerne. Og det kan jo bli litt manko på det i perioder med mye sengekos... Så her tar mannen også! Ingen av oss liker det da...

Her har vi "alltid" drukket grapefruktjuice, også før vi ble prøvere. Kanskje derfor det gikk så fort :D kunne lett drikke et par glass til frokost og kvelds. Jeg elsker det, og det gjør samboer og :)

Jeg drakk det når jeg ble gravid sist. Men har drukket det i mange pp før det gikk:-)

Back
Topp