Grapefruktjuice

CarinaF

Spent prøver
Jeg har et kjempedumt spørsmål til dere her inne.. Vi er i begynnelsen av en ny pp nå (pp4), og jeg tenkte jeg skulle prøve grapefruktjuice. Har aldri smakt det før, så tok en liten slurk, og det brant i halsen! :eek: Skal det virkelig gjøre det? :p Helt ny kartong, og lenge til den går ut på dato, men den virker overhode ikke drikkendes. Og hvis det er meninga at den skal smake sånn, åssen klarer dere å få det i dere? :confused:

Jeg prøve det noen pp´er, og jeg vet ikke om jeg kan si at det brant akkurat, men det smakte helt forferdelig:confused: Jeg tok noen slurker med vann samtidig som jeg drakk av jusen, og det hjalp litt.

Oi, er det et kjerringråd eller noe?
Har ikke smakt det selv, bare grapefrukt soda og vodka, det svir det også ;)

Håper du får noen litt mer vettugu svar enn fra meg!

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Husker ikke hva den heter, men den juicen du før kjøpt på coop smaker pyton. Har nå kjøpt ein på ICA som ikke er fult så sterk i smaken. Ikke noe god den heller, men bedre ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg vil anbefale deg å kjøpe den som bama lager.. PLeier å stå ved frukten og er en flaske :) Den er den som smaker minst vondt i mine øyne. Jeg ble hvertfall gravid den pp jeg brukte den :D hehe

Tar bare litt oppi ett glass med vann. Presser fersk grapefrukt selv og ja det er surt men utrolig sunt :-)

En annen måte å få i seg fersk grapefrukt iallefall er å ta bruntsukker og sitronmellisse i stekepannen smelt sukkeret sakte og så legger du oppi halve grapefrukt med fruktsiden ned og lar de ligge en 5-10 min slik at de blir lettere karamellisert.

Tror jeg drakk Sunniva juicen, synes den smakte helt ok. Ble også gravid samme mnd eller mnd. etter jeg begynte å drikke juice under el. Nå skal det sies at jeg også tok bidronninggele og Dong Quai m/damiana.

Takk for svar Var ikke det at den smakte surt, men den "brant", nesten som å drikke rein vodka. Og det bare av en bitteliten slurk. Mulig jeg prøver bama sin, men ser for meg at det blir dårlig med grapefrukt her, hehe. Det er ikke noe alternativ da?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tenkte også å prøve det neste pp men er enig med deg, synes det er pyton på smak :/ ha tyggis i nærheten kanskje?

Sent from my iPhone using BV Forum

212522.jpg

Denne er den eneste jeg klarer å drikke. Jeg synes den er god nå jeg da, måtte venne meg til den, men det var noe helt annet enn de andre merkene. Den står gjerne ved frukt&grønt avdelingen i butikken. Jeg synes også den er god blandet 50/50 med sprite zero. ;)

For meg var det helt tydelig etter 2 pp'er at jeg hadde mer fruktbar utflod. Ikke det at man vet om synlig fruktbar utflod spiller noen rolle. :p

Syns det er godt jeg! Bruker mest den fra Sunniva.
Funker gjør det også - for el slimets del ihvertfall :)

Du kan også bruke Solvipect hostesaft hvis hensikten er å få mer EL-slim, om du synes grapefruktjuice ikke smaker godt.

Jeg drakk grapefrukt juice denne uken, og har min første eggløsning nå siden jeg sluttet på plaster i mai. Jeg drakk Sunniva sin og den som heter pink grapefruit(den smaker enda bedre) kan jo teste det? Det er happy day sin. Fås kjøpt på Kiwi :)

✌️

Å, dette skal jeg prøve - grapefruktjuice er nemlig det beste jeg vet! :D men pleier ikke å "unne" meg det da jeg ikke liker så mye sukker i hverdagen! :)

Back
Topp