Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å bestille å ta det da siden det er bedre enn juicenFant denne infoen på babyverden sin side:
Grapefruktjuice
– Vi bruker grapefruktkjerneekstrakt, og har erfart at det fungerer mer enn grapefruktjuice. Grapefruktkjernen fører til mer slim. Også dette tas etter dag én og til eggløsning, sier Heggemsnes.
Jeg vet ikke om det er tilfeldig men jeg har bare brukt den idag og har allerede hvit utflod..Da er det bare å bestille å ta det da siden det er bedre enn juicen![]()
Jeg håper den gjør susen for meg ihvertfall. Tar også slimløsende hostesaft. Nå er jeg så lei av at ingenting skjer nedi derJeg vet ikke om det er tilfeldig men jeg har bare brukt den idag og har allerede hvit utflod..
Har dette samme effekt som grapefruktjuice? I såfall vil jeg prøve ekstrakt, siden juicen ikke smaker noe godt![]()
Er det denne dere kjøper?
https://sunkost.no/produkter/kostti...tekombinasjon/grapefruktkjerneekstrakt-10-ml/
Jeg er bare på CD3 i morgen, så satser på at det er tidlig nok!
#despHaha, alt hva man prøverNå ble det klikk og hent på meg!Jeg er bare på CD3 i morgen, så satser på at det er tidlig nok!
#desp

Har også tart abort for 3,5 år siden men det var med en annen mann da. Og det med p piller! I dag bruker vi litt lenger tid desverre. Mistet en gang også.Åå da burde jeg kanskje bestille en større flaske fort som mulig så jeg evt har til neste pp i tilfelle jeg går tom.
Håper bare så inderlig det går. Vi har blitt gravide tidligere men pga visse omstendigheter rundt akkurat den tiden så tok vi abort. Og nå får vi det søren ikke til.. Har så lyst å shoppe ting man trenger selv om jeg har noe fra før av som jeg har handlet pga ett familiemedlem fikk barn og jeg var mye barnevakt. Så har mosekurv, reiseseng, dyne, sengetøy, 2 bamser med hvert sitt navn på(vi har navn klart til gutt og jente) og en del babyklær. Viste som mangler er vogn, bilstol og vognposer nå. Og par andre småting
NopeTror jeg er 1 dpo idag. Skal jeg fortsette med grapefruktkjerneekstrakt da?