grand prix

Mrs b

Forumet er livet
VIP
helt ufattelig spør du meg at noe så tåpelig kan stikke av med hele seieren.[&o]

etter at finland hadde stått på senen,lo jeg å sa at di dreit seg ut.den så ler sist ler best tydeligvis.[:D]

men norge,neida vi er ikke skuffet over å ha tapet over finland[&:]

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116995

synes det var litt kult de vant jeg da, mn ikke akkurat det jeg hadde trodd på forhån... lo også godt når de var ferdige, og ble rimelignår de vant. men bedre enn at carola skulle vunnet hvertfall. etter hennes gullkorn siste ukene

ORIGINAL: squat

synes det var litt kult de vant jeg da, mn ikke akkurat det jeg hadde trodd på forhån... lo også godt når de var ferdige, og ble rimelignår de vant. men bedre enn at carola skulle vunnet hvertfall. etter hennes gullkorn siste ukene

hva var hennes "gullkorn"[8|]syns hun gjorde det bedre i går en når hun var på senkveld her en fredag[:@]playback og en forfedelig overdrivelse på dansegulvet.

har visst sagt at homofile kan kureres ved hjelp av forbønn, og det værste, at de som får barn med hjerneskader ol har gjort ting i livet sitt og at dette er en slags straff for dette.... da ble jeg helt kvalm hvertfall[&:]

ORIGINAL: squat

har visst sagt at homofile kan kureres ved hjelp av forbønn, og det værste, at de som får barn med hjerneskader ol har gjort ting i livet sitt og at dette er en slags straff for dette.... da ble jeg helt kvalm hvertfall[&:]

har ikke ord!

Syns det var helt greit at Finland vant jeg! Irriterer meg mye mer over de Øst-Europeiske landene som stemmer på hverandre og kommer høyt opp enda sangene er ELENDIGE!!! [:@]

Synes hele mgp-konseptet skulle vært avskaffet eller omgjort de lux.. for ikke å snakke om at Jostein Pedersen bør skiftes ut! Blir så lei av de teite kommentarene hans.[:'(]
Og når det gjelder stemme-givninger så er det hele tiden nabolandene som teller og så bli man fornærma om man ikke får poeng av gode naboland. TULL hele greia synes jeg!

helt ok at finland vant, litt uvanlig valg av musikk men, kanskje d som må t får å kom langt.

Likte også Finland-sangen! [:)]

boikott MGP!! Boikott MGP!!
Blei dritskuffa igår!!
Lurer på hva som rører seg i hodene til dem som stemmer på møkker??
Selv våre ufødte babyer vridde seg i grusom musikk[:@][:@][:@][:@]

hihi.. ja hvorfor man gidder å sitte og se på er et mysterium....[8D]

Jeg synes at den Finland sangen var super talentløs og dårlig. Jeg likte den ikke. Det var en del andre sanger som var mye bedre. Den Norske var jo bra, men litt kjedelig og da. Godt Carola ikke vant i hvertfal [:D]

ORIGINAL: Irene30

Synes hele mgp-konseptet skulle vært avskaffet eller omgjort de lux.. for ikke å snakke om at Jostein Pedersen bør skiftes ut! Blir så lei av de teite kommentarene hans.[:'(]
Og når det gjelder stemme-givninger så er det hele tiden nabolandene som teller og så bli man fornærma om man ikke får poeng av gode naboland. TULL hele greia synes jeg!

enig der..
jeg ble kvalm av de kommentarene til jostein[:o][:o]
den morroklumpen[&:][&:]
NOT!!

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Irene30

enig der..
jeg ble kvalm av de kommentarene til jostein[:o][:o]
den morroklumpen[&:][&:]
NOT!!
signerer den, mannen er jo helt fjern

syns findland va driitfet..annerledes e bra[:D]

[:D][:D] sovna fra hele greia jeg... så lo jeg godt da gubben sa finland hadde vunnet!! Til pass for alle mg fantaster...

Kjenner jeg får utslett og mindre anfall av migrene av hele MGP!
Kunne ikke brydd meg mindre........[:-][8|][&:]

Back
Topp