*bølla* Gift med forumet 13 Okt 2009 #41 Vi har et kunstig som vi har hatt i flere år[:D] Storfornøyd!!! Ser veldig ekte ut, og vi slipper barnåler overalt[;)]
Vi har et kunstig som vi har hatt i flere år[:D] Storfornøyd!!! Ser veldig ekte ut, og vi slipper barnåler overalt[;)]
L *LillePipp* Betatt av forumet 13 Okt 2009 #42 Selvhugget vanlig norsk gran[:D] Går i skogen til broren til sambo. Makes a day out of it. Kjempekos!![:D]
Selvhugget vanlig norsk gran[:D] Går i skogen til broren til sambo. Makes a day out of it. Kjempekos!![:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 13 Okt 2009 #43 Vi har gran men jeg er litt usikker...mamma er allergisk mot gran så det er maaaange juler vi har hatt furu...men i fjor tror jeg vi hadde gran..
Vi har gran men jeg er litt usikker...mamma er allergisk mot gran så det er maaaange juler vi har hatt furu...men i fjor tror jeg vi hadde gran..
M MammanTeOlai Forumet er livet 13 Okt 2009 #46 Vi har furu. Gran er jo så spinkelt! Også drysser furua mye mindre. Slipper omtrent å ta opp en eneste nål.
Vi har furu. Gran er jo så spinkelt! Også drysser furua mye mindre. Slipper omtrent å ta opp en eneste nål.
Tullene og meg Elsker forumet 13 Okt 2009 #47 Edelgran,liker det best. Men i fjor hadde vi vanlig gran,full av kongler[:D] DET var fint det[:)] håper vi får tak i et sånt i år også
Edelgran,liker det best. Men i fjor hadde vi vanlig gran,full av kongler[:D] DET var fint det[:)] håper vi får tak i et sånt i år også
¤ ¤Ida Gift med forumet 13 Okt 2009 #49 ORIGINAL: Miss Gilmore EDELGRAN![:D] Fineste som finnes![:D] her også[:D]