Jeg var på Altamadores i februar i år, i tillegg har jeg vært 2 ganger til i Amadores-traktene. Hotellet var helt greit, vi hadde ikke all inclusive (og maten så uansett begredelig ut, så jeg var glad vi ikke hadde).. Gratis buss til Puerto Rico på kveldene, noe som er veldig greit :-) Vi var 4 voksne da, og bodde i 2 leiligheter. Jeg og sambo hadde en 2 plans leilighet på samme nivå som bassenget, mens foreldrene mine hadde en leilighet over et plan med utsikt, jeg vil si deres var finere, vår hadde soverommet på toppen og det ble varmt. Det er ikke air-con der. Bassenget er passe stort, det var forholdvis rolig på hotellet. Det er en sparbutikk i tilknytting til hotellet som man kan kjøpe det nødvendigste på :-) Alt i alt et greit hotell, foreldrene mine trives kjempegodt, de reiser dit for fjerde året på rad på nyåret så :-p
Om Amadores, jeg synes det er beste området på GC. Fin strand, mest stabil temperatur i det området og lite bråk (i motsetning til Puerto Rico sentrum). Jeg og eksen var der engang i juni, og da var det varmt og godt, en dag med overskyet på en uke, men det gjorde bare godt, det var fortsatt varmt for å si det slek:-)