Gran canaria med små barn! Tips?

Alveprinsessen

Andre møte med forumet
Hei!
Vi er på jakt etter et flott barnevennlig hotell på Gran Canaria?
Reiser med 3 barn under 5år.
Erfaringer? Gjerne med all inclusive..
[:)]
Takk for alle svar!

Sunwing Resort![:)]

Var nettopp i Puerto Rico.
Lå på Puerto Azul, all inclusive. Har forstått det slik at det er ett av få hoteller i den byen som har det.

Grei plass, men bare grei....
Maten var ikke verdt all inclusive i det hele tatt. Mye mat og utvalg, men ikke smakfull. (ingen av oss er kresne eller kravstore, bare så det er sagt) Mye frityr og fargeløs mat. Men vi ble alltid mette, for all del...
Hoteller ligger nydelig til, men høyt oppe...Langt å gå ned til byen, særlig med små barn.
Taxi er et must ofte når man skal opp igjen[8D]
Kalde basseng [:D][&:]
Vær også obs på at om det er al inclusive så betyr bare det spanske varer!
Den spanske ølen er ok, men ikke mer enn det....
Vi måtte betale for de aller fleste isene, bortsett ifra noen små is'er i beger...
Måtte ha med lommeboken tiltross for all inclusive.

Det er fint både i Taurito og Puerto Rico. Var i Taurito for tre år siden i jula, kjempegreit. Men da var Maja 5 mndr bare, så det var liksom ikke så viktig..
I Puerto Rico har svigers leilighet, så vi reiser jo selvsagt alltid dit.. Leilighet i et hotellkompleks, men ikke kjempebarnevennlig, sånn egentlig. Men fint er det allikevel. Og veldig god mat.
Heter Puerto Plata, ligger oppi skråningen. Så det blir litt som en annen nevner, taxi er et must for å komme seg til og fra. Leiebil er ikke vits i PR, for det er vanskelig å finne parkeringsplass i sentrum.
Men det er som sagt veldig fint!
Oom dere ender opp med på bo på noen av disse stedene, må dere uansett ta dere en dag og bare tusle rundt i Mogan! Det er såååååå fint der! [:)]

ORIGINAL: Leyah

Bahia Feliz er veldig barnevennlig [:)] flere hotell å velge mellom hos Star Tour

har hørt fra folk som har vært der at det stort sett alltid blåser der? og at det er rullesteinstrand? (Har ikke vært der selv, bare kjørt forbi....)

selv har jeg vært 2 ganger på Amadores, noe som kan anbefales med barn. Stille og rolig, men samtidig gangavstand inn til puerto rico hvis en vil ha litt liv... har vært på Gran Amadores*** og Teraza de Amadores****, men ingen av dem med all inclusive. Sistnevnte likte jeg kjempegodt. Kjempefin og barnevennlig sandstrand i Amadores, og veldig grei lekeplass rett ved siden... ;)
Kjenner jeg blir litt misunnelig på å reise ja... :D
Har også vært 3 ganger i playa del ingles, en av dem med barn. Hvis det bare ikke blåser så er det også en fin plass, men av de ukene vi har vært der er det et fåtall av dagene jeg ville latt ungene mine bade på stranda der...
Lykke til med valget! :)

Dorado Beach, Arguineguin! (star tour)

Play del Cura er det fint for små barn, har vært der 2 ganger.
Her er en link til hotellet : http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=6891&SelectedPackage=59_c3_LPA4_RIVI2_VN1%3a6_A22SEAc1_E3_OSLd201102073_LPA8%3a2_VN2_111%3a&BookingQuery=0%3a4328%3ad2011020712667%3a0%3a8%3an1%3a2_42%3a42%3a4358%3a2%3a&UseBookingFlow=True

no har jeg ikke reist med små barn til gran canaria men vi var på mallorca i år og vil anbefale på det sterkeste å reise med ving [;)] de legger alt opp til barn. Vi hadde all inclusive og det var utrolig bra.

ORIGINAL: groa

ORIGINAL: Leyah

Bahia Feliz er veldig barnevennlig [:)] flere hotell å velge mellom hos Star Tour

har hørt fra folk som har vært der at det stort sett alltid blåser der? og at det er rullesteinstrand? (Har ikke vært der selv, bare kjørt forbi....)

selv har jeg vært 2 ganger på Amadores, noe som kan anbefales med barn. Stille og rolig, men samtidig gangavstand inn til puerto rico hvis en vil ha litt liv... har vært på Gran Amadores*** og Teraza de Amadores****, men ingen av dem med all inclusive. Sistnevnte likte jeg kjempegodt. Kjempefin og barnevennlig sandstrand i Amadores, og veldig grei lekeplass rett ved siden... ;)
Kjenner jeg blir litt misunnelig på å reise ja... :D
Har også vært 3 ganger i playa del ingles, en av dem med barn. Hvis det bare ikke blåser så er det også en fin plass, men av de ukene vi har vært der er det et fåtall av dagene jeg ville latt ungene mine bade på stranda der...
Lykke til med valget! :)

Var på Bahia Feliz og syntes det var en stor skuff... Ikke standard jeg forventer på blue willage. Elendig strand ( vi tilbrakte ikke en eneste dag der, ok svømmebasseng) Laangt borte fra alt.
Reiser aldri tilbake til Bahia Feliz!! Men gjerne til Gran Canaria ellers

Back
Topp