Gradert permisjon og ikke fast jobb..

*MissMe*

Gift med forumet
jeg har vikariat som går ut 1.juli i år. Fra 1.januar vil vi gradere permisjonen slik at mannen er hjemme 2 dager i uka og jeg 3 dager. De 2 dagene han er hjemme håper jeg å jobbe litt som vikar på arbeidsplassen jeg jobber på nå. Men NAV vil ha en avtale fra arbeidsgiver om gradering, men det kan de jo ikke gi meg som ikke har fast jobb hos de..Dette skrev jeg ikommentarene i søknaden.
Hva gjør jeg nå da? De må ha alle papirer innen 16.mai, ellers kan søknaden bli avslått..

Chat med NAV eller ring dem og spør. De har en egen chattetjeneste for alt som har med foreldrepermisjon å gjøre.

Det stilles jo krav til din aktivitet under fars permisjon, det er derfor de krever bekreftelse fra arbeidsplassen din. Om du ikke er garantert vakter de dagene far tar sine dager, vil du få avslag på søknaden.

Det stilles jo krav til din aktivitet under fars permisjon, det er derfor de krever bekreftelse fra arbeidsplassen din. Om du ikke er garantert vakter de dagene far tar sine dager, vil du få avslag på søknaden.

Det er vel bare hvis bruker en del av felleskvoten? Fikk beskjed selv via chat funksjonen hvertfall at hvis det gjelder fedrekvote så er det ikke krav til mors aktivitet[emoji4]

Men det er gjerne felleskvoten det er snakk om her....da fikk jeg også beskjed om at mor må være i aktivitet[emoji6]

Hvor finner man den chattetjenesten? Jeg fikk avslag pga manglende dokumentasjon fra arbeidsgiver, enda de sa de hadde sendt inn alt nav etterspurte...

Dette er kun fedrekvoten, så det er ikke noe krav om atjeg er i aktivitet. Men NAV vil at atbeidsgiveren min dkal dokumentere an avtale om gradert permisjon, men jeg har ikke arbeidsgiver etter 1.juli i år..

Dette er kun fedrekvoten, så det er ikke noe krav om atjeg er i aktivitet. Men NAV vil at atbeidsgiveren min dkal dokumentere an avtale om gradert permisjon, men jeg har ikke arbeidsgiver etter 1.juli i år..

Eventuelt høre med arbeidsgiver om å forlenge kontrakten?

Hvor finner man den chattetjenesten? Jeg fikk avslag pga manglende dokumentasjon fra arbeidsgiver, enda de sa de hadde sendt inn alt nav etterspurte...

Inne på nav sine nettsider, kontakt oss osv. Flere snarveier til chattetjenesten slik jeg har sett[emoji4] kanskje de har sendt for sent??

Back
Topp