Grøtskål

Smultring

Gift med forumet
Julegavene 2019
Februarlykke 2022❄️
Noen som har tips til noen gode skåler til å servere grøt/middagsmos i? Syns mange av de som finnes er for vide eller store, da blir maten kald med en gang. Må også tåle mikro. Hittil har vi bare brukt kopper, men har ikke nok nå som det blir flere måltider per dag med fast føde.
 
Plastskåler fra IKEA. De finnes i barneavdelingen. Både som kopper, asjett og skål :) enda i bruk hos 6 åringen ;)
 
Om du har ikea nærme er de fine ja, har noen sånne. Coop obs har også noen jeg liker, de har litt høyere kant men er generelt litt tynnere så ikea sine holder vel et lite knepp bedre på varmen.
 
Om du har ikea nærme er de fine ja, har noen sånne. Coop obs har også noen jeg liker, de har litt høyere kant men er generelt litt tynnere så ikea sine holder vel et lite knepp bedre på varmen.
Prøvde å bestille fra Ikea nå, men de var visst utsolgt, så skal sjekke Coop obs :happy:
 
Stemmer på ikea sine, Bambino skålene likte ikke jeg for når jeg stablet de oppå hverandre var de så vanskelig å få fra hverandre, så de har havna på hytta.
 
Back
Topp