Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nina 1981
Har den siste uka prøvd å gi vesla smaksprøver på grøt...og hun elsker det (spesielt den med banan i). Men hun får så voldsom utslett av det..tror i hvert fall at det er det hun reagerer på[8|]
Men hun må jo snart begynne å få noe annet enn pupp og MME...
Har forresten prøvd ulike typer grøt..Finnes det grøttyper for allergikere? Noe som kanskje ikke inneholder gluten (det er vel ganske vanlig å reagere på er det ikke?)
ORIGINAL: Linnea sin mamma
ORIGINAL: Nina 1981
Har den siste uka prøvd å gi vesla smaksprøver på grøt...og hun elsker det (spesielt den med banan i). Men hun får så voldsom utslett av det..tror i hvert fall at det er det hun reagerer på[8|]
Men hun må jo snart begynne å få noe annet enn pupp og MME...
Har forresten prøvd ulike typer grøt..Finnes det grøttyper for allergikere? Noe som kanskje ikke inneholder gluten (det er vel ganske vanlig å reagere på er det ikke?)
Man får ikke utslett av melke/ gluten allergi[;)] Alle mine barn har hatt utslett, og jeg trodde også det var grøten... Men det var et altså ikke[:)] Min ene sønn skal utredes for melkeallergi nå, han reagerer i magen...
ORIGINAL: bet_
Her fikk han spedbarnseksem (i hovedsak på overkroppen) rundt da vi begynte med fast føde så vi var redd det var en reaksjon på matvarer. Men legen sa at det var ganske vanlig at en del fikk tendenser til eksem rundt denne tida og at de ville vokse det av seg igjen. Smøre med fettrik fuktighetskrem (f.eks aderma exomega) morgen og kveld, og eventuel bruke mildison med hydrokortison i en uke + nedtrapping om det ble verre. Det var iallfall rådet vi fikk [:)]