grøt..

LeneH

Forelsket i forumet
hvor tidlig kan jeg begynne å gi det lille trollet mitt grøt? [:)]mener når kan jeg begynne, hihi.. han er 3,5 mnd i dag[:)]

om andreas ikkje blir mett av bare melka, kan du bare bynne!

HS sir som regel at man ska ikkje bynne før 4mnd, men om babyen har behov
tiliere så gjør d ingenting! da spis dem som regel oftere selv om dem får like
mye mat som vanli, å dem bynne så smått å våkne på natta, eller oftere
enn vanli væffal å ska ha mat. da kan d være en ide å starte!

æ bynnte m velling t snuppa mi. d hjalp på! no e ho bynt å våkne igjen
på natta, så æ må vel bynne så smått m grøt æ å snart.

bynte m velling til frokost (eller dagen første måltid. som nån gang e kl 4)
no får ho d til kvelds å til frokost.

Hvis babyen bare får mm skal man vente så lenge som mulig opptil 6 mnd. Hvis den får mme kan man begynne fra 4 mnd.[:)]

Man skal selvfølgelig begynne tidligere ved behov, men jeg ville ikke gjort det bare fordi det er spennende liksom..[;)]

ORIGINAL: fairy

Hvis babyen bare får mm skal man vente så lenge som mulig opptil 6 mnd. Hvis den får mme kan man begynne fra 4 mnd.[:)]

Man skal selvfølgelig begynne tidligere ved behov, men jeg ville ikke gjort det bare fordi det er spennende liksom..[;)]

Takk for svar jenter [:)]
Jeg delammer:)    Venter til han er blitt 4 mnd. jeg da siden han sover hele natten :)

ORIGINAL: *Ly*

ORIGINAL: LeneH

ORIGINAL: fairy

Takk for svar jenter [:)]
Jeg delammer:)    Venter til han er blitt 4 mnd. jeg da siden han sover hele natten :)

Hadde venta lenger jeg da.... min spiser 3-4 ganger på natten, så vi har så vidt begynt å smake på grøt. Jeg fullammer og hun tar ikke flaske så mme er uaktuelt.

Nei jeg vil ikke gi han noe bare fordi jeg gleder meg til å begynne å gi han fast føde.. tiden går fort nok som den gjør, så vil ha han som baby så lenge som mulig hihi[:)]
Takk for tipset *Ly* ... ser på det som at jeg er heldig siden han sover hele natten, så da mener du at jeg kan vente litt til? selv om jeg delammer?

Back
Topp