Grøt

Cathrine76

Forumet er livet
Noen andre som har unge som ikkje liker grøt??? Her faller det ikkje i smak, har prøvd ris,havregrøt med frukt,og en sort til men ingen liker hun.Vil ikkje åpne munnen[&:]men når puppen kommer etterpå så gaper hun som bare det[:)] vil vel fullammes til hun er 1[8D]

Vi prøvde lenge før vi kom ordentlig igang med grøten.
Prøvde bare grøt og grøt iblandet fukt, men skikkelig dreis på det fikk vi ikke før vi tok fruktmos på skjea med grøt (har altså en skål med grøt og en med frukt, så tar jeg grøt på skjea og litt frukt på etterpå før han får den. Kronglete forklart[8D]).
Nå går det ned på høykant hver kveld her![:)]

Hun ville ikke ha det i begynnelsen,men hvis jeg lager den veldig flytende så synes hun det er veldig morsomt og supe den i seg,så da går det ned litt da,men  det er ikke slik at hun er helt vill etter dette da...

ORIGINAL: VicciogNikki!

får håpe du slipper å amme til 1 år da;)hehe!
prøvd med most banan oppi? det liker victoria godt[:D]

prøvd middags glass vil hun ha det da?

Kan prøve med banan ja[:D] har prøvd med fruktpure oppi,men då lagde hun dei grimasene. Ga hun middagsglass for noen dager siden,det likte hun litt bedre men fikk skikkelig vondt i magen[&:]

ORIGINAL: VicciogNikki!

jeg HATER denne barne grøten. mamma fikk meg ikke til å spise den som liten en gang..
men med banan så syns jeg selv den ikke er så gal! så mulig snuppa di kan ha det da=)

Håper det, for er så kjedelig å gi hun det når hun ikkje vil ha det

Thea er akkuratt lik.. Skal kun ha pupp.   Bestemte små tasser som jammen vet hva de vil [8D]

gullet mitt liker  ikke vanlig grøt han Må ha frukt pure i kanskje du kan prøve d ?....gullet liker  ikke den som d er frukt i MÅ hver frukt pure hehe

ORIGINAL: MammasLilleEngel

gullet mitt liker  ikke vanlig grøt han Må ha frukt pure i kanskje du kan prøve d ?....gullet liker  ikke den som d er frukt i MÅ hver frukt pure hehe

Har prøvd det,men falt ikkje i smak desverre[:)]

* Sniker litt *

Vesla mi er heller ikke særlig glad i grøt. Har prøvd nå i snart 2 1/2 mnd og synes ikke det blir noe bedre. Nekter rett og slett åpne munnen. Får i seg noe med det er hvis hun gråter og jeg stikker inn skjea .. men må ofte ha flaske eller smokk for i det hele tatt svelga. Har prøvd alle typer grøt, men nei da! Kjøpte velling i går, for nå begynner jeg rett og slett å bli litt lei av denne grøt nektinga!

Men når det er sagt, middag og fruktpure går ned på høykant. Da gaper hun som bare det, så det er tydelig det er grøten som er feil! [:-] 

Får ta å prøve en pakke med småfolk grøt [:D] gikk litt bedre i dag med banan i,men no komme hun vel til å få vondt i magen i natt[:'(]

Back
Topp