MammantilK
Forelsket i forumet
Er det noen som har begynt å gi grøt? Hvor mye gir dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Spiser en porsjon grøt til lunsj hver dag
Hvordan blander dere grøt folkens? Jeg bare dæsjer opp i pulver og blander i til en grei konsistens. Startet tynt og nå er vi oppe i litt tykkelse. Føler meg alene om det, haha. Har ikke lest på pakken heller.... Tror jeg var veldig nøye med førstemann, men denne bare blander jeg tilmå nevne at jeg er nøye på mmepulver og vannfordeling altså, selv om jeg blander grøtpulver og vann for frihånd! Så dere ikke tror jeg er en slabadask
Blir 5 mnd neste helg
Blander også bare for frihånd
Her gikk det så dårlig med tilvenning at vi har tatt pause, og prøver på nytt når hun har rundet 5 mnd. Ikke noe hyggelig når hvert måltid ender med gråt - da tar vi heller tiden til hjelp. Hun er flink til å mumse maispinner da![]()

Vi har ikke begynt med grøt enda, men med storebror blandet jeg som deg og tilpasset etter konsistensSpiser en porsjon grøt til lunsj hver dag
Hvordan blander dere grøt folkens? Jeg bare dæsjer opp i pulver og blander i til en grei konsistens. Startet tynt og nå er vi oppe i litt tykkelse. Føler meg alene om det, haha. Har ikke lest på pakken heller.... Tror jeg var veldig nøye med førstemann, men denne bare blander jeg tilmå nevne at jeg er nøye på mmepulver og vannfordeling altså, selv om jeg blander grøtpulver og vann for frihånd! Så dere ikke tror jeg er en slabadask
Blir 5 mnd neste helg