Grøt

Prinsen07

Betatt av forumet
Hei, noen som har begynt med grøt enda? Jeg har gitt Noah litt for noen uker siden men da har han ikke villet hatt. Nå våknet han så jeg tenkte han var sulten, ga han grøt å han spiste masse masse. ( masse for å være 4, mnd og 1 uke) Dere som gir grøt, hvor mye gir dere ?  Når skal man gi flere måltider med grøt ?
Han sovnet med en gang etter på lille prinsen.

jeg gir kun velling enda.. 3 teskjeer i kveldsflaska... me  skal begynne med grøt snart... sover han bra sammenhengende med grøt?

Ja, nå sovnet han kvart på ni, regner med han sover til 06 ca, da får han litt pupp så sover vi til 08. Da er det bare å glemme og ligge mer i senga. haha
Men det virker som han er mer sulten på kvelden at det ikke holder med bare puppen. Han likte skikkelig godt grøt nå i kveld, spiste masse og smilte som bare det. Tror jeg bare forsetter å gi han jeg da, det er jo fra 4 mnd. Han er over det nå.

så lenge han ikke får skikkelig knip av det så tror jeg det skal gå bra.... så deilig med en gtt som sover helt til klokken 6 da[:D][:D][:D][:D]

gleder meg til det skjer her i huset... hehe... kanskje david også finner ut at grøt er godt og mettendes[:)][:)]

Har prøvd å gi han litt fruktpurre, men det ville han ikke ha. Tenkte jeg skulle prøve igjen om noen dager. [:D]

jeg har begynt å gi Kine grøt nå. hun våknet så ofte om natten den siste uken at jeg fant ut at hun måtte få mer å fulle magen med om natten.

gir henne en god porsjon(begynte med bare noen få sjeer men det var ikke nok for henne. hun ville ha meeeer for dette var jo godt!!!! hehehe

så nå får hun grøt og pupp til kvelds og sover hele natten igjen.
fullammer henne på dagtid. har ikke prøvd noe annet og vil vente litt til med det.....
men bare fordi jeg vil amme henne lenger og synes det er så lettvindt :D

Ja jeg vil også bare amme på dagtid, gjør det så lenge det går. Hørte om ei dame som var lege, hun fullammet ungen sin til han var 1 år. Trodde ikke det var mulig, men hun mente det holdt.

Prøver litt fuktpurre innimellom, men han er ikke sånn veldig happy for det. Kommer vel.

jeg har også bare begynt p introdusere andre smaker for han.. og heldigvis vil han ha..
men jeg vil også fullamme litt lenger.. det er så kjekt. men kanskje jeg skulle vurdert litt grøt til kveldsmat sånn at han slipper å våkner 5 ganger om natta...

PS! Han blir helt hyper av pære, og eple/mango. hehe  [:D]

her gir eg markus en porsjon grøt om kvelden og han spiser faktisk alt.. så får han melk etterpå..  det fir eg ca kl 8 om kvelden.. da sover han til 9 neste morgen!! hææærlig[:D]

Back
Topp