Lilio!!! Gift med forumet 1 Jul 2007 #1 jeg har begynt og gi mats banan i grøten han er helt vill hyler visjeg ikke får gitt han ny skje før han har spist opp.!
jeg har begynt og gi mats banan i grøten han er helt vill hyler visjeg ikke får gitt han ny skje før han har spist opp.!
Lilio!!! Gift med forumet 1 Jul 2007 #2 ORIGINAL: TinkaNussi hehe, sånn er Noah også. han er veldig glad i mat. bannan har jeg ikke prøvd ennå. moser du den selv? vi fant korn grøt med banan i sverige. den digget Noah. den fins ikke i Norge[:(][:(][:(] men men, han overlever[:)] jeg bruker stavmiksern....
ORIGINAL: TinkaNussi hehe, sånn er Noah også. han er veldig glad i mat. bannan har jeg ikke prøvd ennå. moser du den selv? vi fant korn grøt med banan i sverige. den digget Noah. den fins ikke i Norge[:(][:(][:(] men men, han overlever[:)] jeg bruker stavmiksern....
Lilio!!! Gift med forumet 1 Jul 2007 #3 falt veldig i smak her for jeg gir jo grøt to ganger om dagen og da er det jo greit og finne på noe annet så han ikke blir lei!
falt veldig i smak her for jeg gir jo grøt to ganger om dagen og da er det jo greit og finne på noe annet så han ikke blir lei!