Grøt

Han skal få smake bittelitt når han runder 4 mnd.
Fikk beskjed på HS at de frarådet å begynne tidligere pga. at involler som nyrer ikke er klare og laget for at de skal spise fast føde så tidlig.

Gleder meg til å begynne med grøt og sånt, men han er fortsatt ganske førnøyd med mme tror jeg så er vel greit å vente litt. Sover lenge om natten så tror ikke han trenger det enda. Er veldig redd for magevondt når vi skal begynne da, har noen opplevd det? Gir dere noe for å forhindre det?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Anbefaler å bare ta det gradvis. Først kan du bare gi litt på en t-skje så mangt som andre ting enn grøt - feks. gulrot mos etc.
Hvis babyen får magevondt hadde jeg enten tolka det som at kroppen ikke var klar for det enda og venta eller rådført meg med HS.

Anbefaler å bare ta det gradvis. Først kan du bare gi litt på en t-skje så mangt som andre ting enn grøt - feks. gulrot mos etc.
Hvis babyen får magevondt hadde jeg enten tolka det som at kroppen ikke var klar for det enda og venta eller rådført meg med HS.
HS her sa at jeg skulle se hva han ville ha bare. Spurte på 3mndkontroll, for jeg trodde det hadde med magevondt og hva de tålte å gjøre, men det hørtes ut på hun som at det bare var for å vende til smaken? Så hvis han likte det kunne han bare få mer.. jaja er litt tid igjen enda:-)
Hsn har begynt å sove nærmere 12 timer på natten så jeg skal ABSOLUTT ikke klage. Men det kan vel snu når han krever mer..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp