Grøt?

x1xKarena

Flørter med forumet
Er det mange av dere som har begynt med grøt? Hvor ofte gir dere? Når på dagen?

jeg gir litt grøt på kvellen, ca 7 tia... da får han ca 2 spiseskjeer grøt blandet med mme. min skal helst ha den tykkest mulig han...

Lillegutt får grøt på kvelden i 8tiden han [;)]

her er det grøt (av ca 90ml mme og grøtpulver til den blir tykk og god) til kveldsmat ca 19.30. Da trenger han ikke kveldspupp, og spiser ikke igjen før ca 6 neste morgen, så i praksis kan mamma ha fri fra ca 17.30[:D] men resten av døgnet er det puppen som gjelder. Virker som han blir mett av melk på dagen og da er det jo ikke noe poeng å gi annen mat når han bare er 5mnd. Men om kvelden/natta var han ikke fornøyd lengre, så derfor får han grøt.

Når han får grøt (ikke startet fast enda) - får han noen ganger på
morra sammen med flaska eller sammen med ettermiddags-flaska.
Jeg lager grøten på slumt.......men det blir som regel av mellom 1,5 til 2
spiseskjeer grøt. Er ikke alt som blir spist opp, men det hender[:)]

[:)]Ser som regel slik ut, men veldig fornøyd da!!

Gir grøt på kvelden sånn i 18-tiden. Han pleier å sovne fra 18.30-19.30, kommer an på hva vi har gjort.Og han vil som regel ha flaske en liten stund etter grøten så kan ikke gi for sent.  Da får han full porsjon.

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Gir grøt på kvelden sånn i 18-tiden. Han pleier å sovne fra 18.30-19.30, kommer an på hva vi har gjort.Og han vil som regel ha flaske en liten stund etter grøten så kan ikke gi for sent.  Da får han full porsjon.

sign, bare bytt ut flaske med pupp[;)]
+ litt til lunsj rundt kl 10:30-siden jeg er tilbake i jobb[&:][:D] 

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

Når han får grøt (ikke startet fast enda) - får han noen ganger på
morra sammen med flaska eller sammen med ettermiddags-flaska.
Jeg lager grøten på slumt.......men det blir som regel av mellom 1,5 til 2
spiseskjeer grøt. Er ikke alt som blir spist opp, men det hender[:)]

[:)]Ser som regel slik ut, men veldig fornøyd da!!

Jeg har ikke begynt enda jeg. Hun er 4 mnd i dag. Hun spiser godt på dagen, og hun sover 10 timer uten mat om natta. Ser ikke behovet riktig enda. Men det er så mange som har begynt. Kjempesøt gutt du har forresten.

Back
Topp