grøt?

Lohne

Forelsket i forumet
Noen fler som har begynt med grøt? Her har vi såvidt begynt å smake noen skjeer på kvelden. Han har vært en drøm å legge de dagene han har fått grøt, men våkner oftere enn før på natta og vil spise. Tolker det til at han må ha mer næring nå. Han har bikka 4 mnd nå.
 
vi har og begynt smått med grøt ( han blir 4 mnd den 12)
Men han er ikke sååå intr enda, så tar vel litt tid å venne han til det :o)
 
Vi har begynt med tynn tynn grøt her. Begynte med en skje på dagtid til jeg så om hun tålte den. Nå får hun på kvelden. Skal gradvis lage den tykkere.
 
Foreløbig går det like mye ut igjen som inn men;-) skjønner ikke heelt greia, men det virker som han liker det!
 
Vi har ikke begynt enda, men når vi har vært på 4månederskontrollen vil vi ta stilling til om vi skal begynne da eller ikke. Lillemor har jo ikke lagt på seg så godt, men nå har den raske veksten i lengde stoppet opp og hun ser litt rundere ut så jeg tror det går bedre nå.
 
Han blir 4 mnd denne uka, men jeg har begynt å gi han både grøt og frukt pure. Men han vil bare ha 2-5 skjer grøt..så får han melk vedsiden av...samme med frult puren...jeg lager også hjemmelaget mat som gulerott/potet og brokkoli pure. Nå bare for å venne ham til forskjellige smaker
 
Back
Topp