Grøt?

lykkelig med 3 små*

Forelsket i forumet
Hvor mange spiser grøt nå? Og evt hvor mange måltider? Her har snuppa hatt to grøtmåltider for dagen fram til nå,men i dag tidlig ville hun ikke ha lenger,for søsknene spiste brødskive ved siden av og det syntes hun var mye mer spennende,så nå blir det kun til kvelds tror jeg... Får vel se hvor lenge det varer også da...

Han får en posjon om morgenen og en om kvelden. Han får brødskiver etter grøten. Har en unge som spiser MYE. Han er mest glad i brød, men kan ikke bare gi han det heller. Spiser allerede 5-6 brødskiver hver dag i tilegg til 2 porsjoner grøt, middag og frukt. Så føler jeg må variere litt.

er en stund siden vi kuttet ut grøten om morgenen. så her er det et måltid med grøt - til kvelds:)

det varierer fra 1-2om dagen

Her spiser hun alltid grøt til frokost og kvelds. Vår erfaring er at det er grøt som gjør henne mest mett. Når hun spiser middag spiser hun gjerne litt lite og er veldig sulten til kvelds. Av og til når hun får skive vet jeg at hun må være sulten, men hun er liksom ikke like ivrig på skive som på grøt. Vi kommer derfor til å fortsett med grøt enda en stund.

Okei :) Er omtrent som her da. Hun spiser nok grøten sin så lenge det bare er hun som spiser,men hun har blitt veldig interessert i all annen mat,spesielt den maten vi spiser,så hvis vi spiser middag sammen også er det nesten umulig å få i henne middagsglass... Så det gir jeg med fordel litt før,så får hun smake på den maten vi spiser;) Blir liksom ikke nok til at hun blir mett av det,hvis ikke det er pannekake el noe da,hehe :)

Varierer voldsomt, føler jeg han er lei av skive så lager jeg hjemmelaget havregrøt. Gjennomsnittlig annenhver dag kanskje ? og da 1 måltid. Resten er skive og middag

Oliver elsker grøt. Han er ikke så glad i brød så da blir det ca to måltider med grøt, morgen og kvelds :)

Her har vi hatt 3 smøremåltider en stund nå siden han ble drittlei grøt, men her en dag prøvde vi grøt til kvelds igjen, og nå var det visst godt :) Så da har vi grøt til kvelds :)

Back
Topp