Grøt

voooi

Andre møte med forumet
Min sin vil ikke spise grøt, noen tips til hva jeg kan gi han i stedet? Føler kanskje det blir litt tidlig med brød?!

hvilken grøt gir du? hvor gammel er han?

Har du prøvd fruktmos? Martin elsker å spise grøt når jeg har moset selv pærer. Så jeg dypper grøtskjea i litt most pære. Å han gaper som bare det ;) Ellers så er han en vanskelig gutt som ikke liker noe middag (ikke glass og ikke når jeg har laget selv). Han har åsså begynt å få smake litt på brød med leverpostei. :)

Har prøvd alle på markedet[;)] han vil ganske enkelt ikke ha.. er ganske frustrert[&:] han blir 7 måneder om noen dager.

Jeg har prøvd fruktmos også ja [;)] det eneste han vil spise er middag, og selv der er han begynt å knipe igjen nå [;)]

Uansett er det slettes ikke for tildig med brød. Helsedirektoratet sier det er greit med brød fra 6 måneder. Ha på leverpostei, så får han i seg jern siden han ikke vil ha grøt. Så kan du blande leverpostei i middagen hans også hvis han spiser det. Den viktigste grunnen til at de skal ha grøt er pga. jernet og sørger du får at han får jern fra andre steder er det ikke krise om han ikke vil ha grøt.

mi har ikke spist grøt sist uke hu nekter. så her går det i brødskive til frokost, lunsj og kvelds. Har leverpostei på. får halvt middagsglass til middag.

nei er ikke for tidlig med brødskive[:D][:D][:D] ha på litt leverpostei..det pleier være en hit!![:D]

Her moste vi potet og gulrot i en periode, og blanda det sammen med leverpostei så han skulle få i seg jern! Funka supert!

Back
Topp