Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ing0
ORIGINAL: kari26
Vi har tenkt å begynne så smått med grøt. Ser noen her inne gir velling, så da lurer jeg på om det er forskjell på grøt å velling?? Så lurer jeg på hvilken type grøt/velling dere bruker.
Og jeg lurer på hvor mye grøt dere starta med, og hvor raskt dere økte mengden? Isak har foreløbi bare fått noen smaksprøver på grøten.
ORIGINAL: lineleon
ORIGINAL: kari26
Vi har tenkt å begynne så smått med grøt. Ser noen her inne gir velling, så da lurer jeg på om det er forskjell på grøt å velling?? Så lurer jeg på hvilken type grøt/velling dere bruker.
Og jeg lurer på hvor mye grøt dere starta med, og hvor raskt dere økte mengden? Isak har foreløbi bare fått noen smaksprøver på grøten.
jeg begynte med noen ts. neste dag var det noen fler. så var det nesten halve greia. så var det halve greia. igår tror jeg det var hele greia; 1dl.
ok, da får jeg bare prøve å øke på etterhvert her! maisgrøten er ennå ingen favoritt har jeg skjønt! sover barna bedre på natta etter å ha begynt med grøt da? hååååååper d skjer her[&:]