Grøt ved 4mnd alder...

augustmor

Flørter med forumet
Tulla mi sover veldig lite om natta. Ammer ca hver 2.time. Jeg har derfor lyst til å introdusere grøt så tidlig som mulig i håp om at det kan hjelpe etter hvert. Men jeg lurer på... Finnes det grøt til så små som skal blandes ut i vann og ikke i melk? (ris- mais eller hvetegrøt) Har prøvd å lete men finner ikke...

eg har bare sett grøt som blandes med vann i 6 mnd alder....eg blanger grøt til Isak med MME.

jeg ga elias grøt for 4 mnd som skulle blandes ut med vann. husker ikke hvilken, men ihvertfall nestle sin. hmm.. mener det var maisgrøt

jeg har begynt med maisgrøt til begge to, og blanda den med mme.

Du kan jo pumpe deg og ta i mm hvis du vil det.

ORIGINAL: ninaDu kan jo pumpe deg og ta i mm hvis du vil det.

Melka mi gjemmer seg hver gang jeg skal pumpe, så får ikke ut mer enn toppen 20-30 ml tilsammen. Slitsomt! Men er det sånn at grøt som skal blandes med vann allerede inneholder melkeprodukter? Har ikke så lyst til å gi henne det enda...

hs sa til meg at det var melk i grøten

jeg begynte å gi grøt fra bebisen min var 3 måneder, og da husker jeg at, jeg kjøpte noen pakker med de som kan blandes med vann( mn husker ikke navnet, er 5 måneder siden nesten nå) men er helt sikker på at de finnes, ta en tur til butikker som har bredere vareutvalg, som coop, eller meny, litt dyrt, men bred utvalg til gjengjeld

Back
Topp