Grøt uten melk?

Trine88

Flørter med forumet
Er det noen som har noe tips på hvilken grøt jeg kan gi til vesla mi som har melkeallergi?
Har nå maisgrøt som jeg blander med erstatning, men den er vi lei. Finner ingen nye i butikken:(

"Sinlac", er den uten melk tro??? [8|]

den er uten melk ja.
men den er det MYE sukker i...

hvis du har mulighet til å over grensa, så har de ENAGO grøt. med eple og banansmak ;)
faller virkelig i smak her! og er som de vanlige grøtene, men bare uten melk!

Sinlac som nevnt, men finnes ikke i alle daglivarebutikker dessverre.

Thanks[:)] Jeg får sjekke ut alle butikkene her om jeg finner sinlac..
Jeg bor nært grensa, så det var jo lurt. [:)]
Maisgrøten smaker jo ingen verdens ting.
Synes det er dårlig utvalg av melkefrie produkter i butikkene.

vw*engel var en engel å handlet med 2 bokser av den grøten fra sverige. En banan og en eple. Og han er helt vill. Vi vet ikke om han har melkeallergi, men han var en baby som var blid hele dagen, sov hele natten og aldri noe problem med, før vi startet med grøt. Da var det helt motsatt. Mye problemer med magen. Kuttet ut grøt og ble litt bedre. Prøvde sinlac, og han sover om natta igjen. Men om du har mulighet til å handle over grensa, så hadde jeg villet anbefale å prøve EnaGo grøtene ja. Også koster de bare halve prisen av Sinlac[;)]

Vi bruker Holle sine, kjøpes på helsekost. Blander dem med fruktmos så blir de kjempegode :-)

ORIGINAL: Miss Sprudlende

Vi bruker Holle sine, kjøpes på helsekost. Blander dem med fruktmos så blir de kjempegode :-)

eller ikke....
aldri sett en unge brekke seg så jævlig etter hun fikk det i munnen jeg....!

prøvde mange ganger, med å uten frukt, men hun brakk seg like ille........[&:]

ORIGINAL: Sharon

ORIGINAL: vw*engel

den er uten melk ja.
men den er det MYE sukker i...

hvis du har mulighet til å over grensa, så har de ENAGO grøt. med eple og banansmak ;)
faller virkelig i smak her! og er som de vanlige grøtene, men bare uten melk!

Over alt i sverige?
Hvilken butikk/sted pleier du å shoppe?

vi kjører over til charlottenberg vi da, fordi det er kortest for oss.
der handler vi på maximat på sentret....

men, hvilke butikker som selger dem er jeg litt usikker på....
du kan jo spørre på generelt... sikkert noen som vet.

"men, hvilke butikker som selger dem er jeg litt usikker på...."

Mamman min kjører postbil, og en dag uti uka skulle hun kjøre ruta nesten opp til grensa. Da har hun good tid. Så hun tenkte at hun skulle svinge over grensa å se om de hadde den der. Men hun sendte mail til enago for å høre om de solgte grøten der. Å fikk svar tilbake, at om de ikke hadde, så kunne hun bare bestille, så fikk de den til hun kom.

Så du kan jo sende mail å høre om de har på den butikken du pleier å handle...

Back
Topp