grøt-tilvenning

Cilie#

Glad i forumet
dere som har begynt med grøt...gir dere kun en type grøt eller varierer dere mellom flere?

og er det forresten noen som har prøvd å lage hirsegrøt?

Så langt har jeg kun gitt han Nestle sin risgrøt, men tenkte å høre på helsestajonen på torsdag om jeg nå kan begynne å variere litt. Han har nå fått grøt i ca 4 uker, men spiser enda ikke en full porsjon.

Vi har prøvd risgrøt både med og uten tilsatt banan, maisgrøt og havregrøt, alle fra nestle! Den eneste som han ikke ville ha var maisgrøten. Vi kommer nok til å variere mellom de han liker så han får litt forskjellige smaker! [:)]

i begynnelsen fikk han kun maisgrøt pga att hs anbefalte det. no får han litt forskjellige

prøvde faktisk nettopp den oppskriften på hirsegrøt i går..men synes den blei veldig kornete...og trym satte veldig i halsen...er det forskjellig "størrelse" på hirseflakene mon tro?[8|]
og er smaksprøver jeg har tenkt å gi også...tenkte å kanskje gi to forskjellige for å venne han til smakene..[;)]

prøver men han spytter det bare ut igjen[&:] denne karen vil kun ha pupp han... så veit ikke helt.. prøvde maisgrøten først med smaksprøve men den falt iallfall IKKE i smak, har gått over til hipp sin havregrøt eller hva det var, ris og hvete iallfall, men han spytter fortsatt bare ut[&:]

rettelse: nestle sin havregrøt[:)]

Back
Topp