Tihi, ja pakket bort 50-62 i helga nå og stod og hodt en liten bambusbody i str 50 og går helt tårer i øyneneHihi. Er du verpesyk igjen? [emoji14]
Du ser ikke signaturen, nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi, ja pakket bort 50-62 i helga nå og stod og hodt en liten bambusbody i str 50 og går helt tårer i øyneneHihi. Er du verpesyk igjen? [emoji14]
Ja, barn er avhengig av å få noe jernholdig kost etter 6mnd. Mor klarer ikke å gi barnet nok jern ved kun morsmelk etter det. Men man må ikke gi grøt, kan gi andre ting som inneholder jern!
Ååå. Får håpe det går fortere for dere denne gangen! Nå vet du jo at du kan bli gravid på naturlig måte. Det stikker litt å pakke bort klær som har blitt for små. Kjenner det selvTihi, ja pakket bort 50-62 i helga nå og stod og hodt en liten bambusbody i str 50 og går helt tårer i øyneneVil oppleve det igjen, og som du ser i signaturen min er det sikkert lurt å ikke vente for lenge. Ventet i 3-4 år på denne
Du ser ikke signaturen, nei3-4år med prøving og mislykket IVF og så ble han til med et under av seg selv. Noen fleiper med om jeg var utro (til og med fødselslege tullet med det), men det var jeg ikke
![]()
Nei man trenger ikke å gi grøt. Men det er som nevnt her inne at jernlageret minker på denne tiden. I babygrøt er det jern. Men alt dette får vi opplysninger om både på helsestasjonen og i trykksaker. Men det virker så viktig for deg å pressisere dette med ammingen. Det er faktisk noe det fleste av oss her vet... jeg husker fra en annen tråd at fu nærmest sammenlignet mme med å slå barn. Derfor oppfatter jeg dine innlegg som litt belærende. Men du er sikkert et hyggelig menneske in real lifeHaha, "fordommer?" Den var ny. [emoji14]
Hvis man ikke kan gi morsmelk, er det klart at mme er en flott erstatning. Det har jeg aldri sagt noe på.
Her var det snakk om en mor som faktisk ga babyen pupp, men som fikk beskjed om å gå grøt for tidlig..
Uavhengig av om man kan gi mm eller ikke, er det faktisk det beste for babyen, det kommer man ikke unna.
Derfor BØR man gi babyen pupp OM-MAN-KAN.
Og man trenger ikke gi en fullammet normalvektig frisk baby grøt, eller annen fast føde før 6 mnd, og man trenger ikke gi grøt i det hele tatt uansett.
Nei man trenger ikke å gi grøt. Men det er som nevnt her inne at jernlageret minker på denne tiden. I babygrøt er det jern. Men alt dette får vi opplysninger om både på helsestasjonen og i trykksaker. Men det virker så viktig for deg å pressisere dette med ammingen. Det er faktisk noe det fleste av oss her vet... jeg husker fra en annen tråd at fu nærmest sammenlignet mme med å slå barn. Derfor oppfatter jeg dine innlegg som litt belærende. Men du er sikkert et hyggelig menneske in real life![]()
Ååå. Får håpe det går fortere for dere denne gangen! Nå vet du jo at du kan bli gravid på naturlig måte. Det stikker litt å pakke bort klær som har blitt for små. Kjenner det selvtiden går så alt for fort..
Takk [emoji173]Klem![]()
Jeg skal og gå hjemme til lille er 2 år. Men jeg er redd jeg ikke klarer å vente med å prøve helt til neste år. Blir 32 år, så alderen er ikke helt på min side. Vi får jo engangsstønad uansett. Men jeg er arbeidsledig og har på en måte ingen valg. Hadde jeg hatt en jobb å gå til neste år så hadde jeg nok ventet med å prøve.Ja, nå vet vi at det går anMen tror vi får kose oss litt med lille alene, og nå har vi bestemt oss for at jeg blir hjemme med han til han blir 2 år, så må ikke begynne å prøve igjen før jeg har begynt på jobb igjen [emoji14] Plutselig sitter man der uten rett på permisjonspenger...
[emoji14] Men ikke klar for å aldri forsøke igjen.
Jeg skal og gå hjemme til lille er 2 år. Men jeg er redd jeg ikke klarer å vente med å prøve helt til neste år. Blir 32 år, så alderen er ikke helt på min side. Vi får jo engangsstønad uansett. Men jeg er arbeidsledig og har på en måte ingen valg. Hadde jeg hatt en jobb å gå til neste år så hadde jeg nok ventet med å prøve.
Nei, kjenner at det ikke blir aktuelt med å riske engangsstønad siden jeg har jobb og tjener ganske bra 437k i åretJeg skal og gå hjemme til lille er 2 år. Men jeg er redd jeg ikke klarer å vente med å prøve helt til neste år. Blir 32 år, så alderen er ikke helt på min side. Vi får jo engangsstønad uansett. Men jeg er arbeidsledig og har på en måte ingen valg. Hadde jeg hatt en jobb å gå til neste år så hadde jeg nok ventet med å prøve.