Grøt og div

BergenBaby2015

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
når tenker dere å begynne med fast føde? Vurderer å begynne med smaksprøver til uka. Da er jenta blitt 4 mnd!

Vi har gitt grøt nå i 2/3 uker (da vesla trengte ekstra på kvelden) og i førgårs fikk hun smake sviske drikk :P

Vi begynner med smaksprøver til uka, da er han 4 mnd. Gleder meg til å komme i gang med litt fast føde :)

Tenkte å begynne med smaksprøver på tirsdag, da er hun 4 måneder. Hun har lagt litt lite på seg i det siste, så tenker det kan være greit. Skal på helsestasjon i morgen å veie henne og snakke om temaet.

Han får grøt på kvelden hver kveld og middag på dagen (gulrot og potet) ^^ er veldig veldig godt! Endelig en fornøyd baby! ^^ han er akkurat 4 mnd i dag ^^

Jeg drøyer så lenge jeg kan.. Synes det er slitsomt haha. Er lettere med bare melk ;) Skal høre med helsesøster og, har en time denne uka. Hun går fint opp i vekt.

Så gøy! :) trodde jeg var litt kjapp. Blir jo bare smaksprøver, da jeg og håper å fullamme i tillegg til hun er nærmere 6 mnd. Kommer litt an på vektoppgangen :)

Begynte å gi litt gulrotmos på fredag, hun er i 4 måneder på onsdag :)

Jeg drøyer så lenge jeg kan.. Synes det er slitsomt haha. Er lettere med bare melk ;) Skal høre med helsesøster og, har en time denne uka. Hun går fint opp i vekt.
Ser den :) er jo ikke noe å stresse med! Jeg har en baby med melkeallergi, så jeg gleder meg bittelitt til å bli ferdig med amminga.. Er litt lei av kjedelig kosthold! Skal selvsagt amme til sommeren/tidlig høst.

Tenkte å begynne med smaksprøver på tirsdag, da er hun 4 måneder. Hun har lagt litt lite på seg i det siste, så tenker det kan være greit. Skal på helsestasjon i morgen å veie henne og snakke om temaet.
Hva er litt lite vektoppgang? Føler litt på det samme, men vet ikke...

D
Ser den :) er jo ikke noe å stresse med! Jeg har en baby med melkeallergi, så jeg gleder meg bittelitt til å bli ferdig med amminga.. Er litt lei av kjedelig kosthold! Skal selvsagt amme til sommeren/tidlig høst.
Det er nok slitsomt ja :) men de skal vel helst få mme og morsmelk il de er 12 mnd. Jeg har også baby med melkeallergi, men jeg kan ikke amme så vi gir mme fra apoteket. Men du verden så godt det skal bli når de kan drikke annet enn mme og mm :) og spise brødskive hehe.

Back
Topp