grøt merke

ORIGINAL: MammantilMie

Nestle risgrøt med banan! Blander en porsjon med et halvt beger Hipp Fruit Break med Eple,fersken og mango.
Og det går ned på høykant [:D] resten av frukt begeret blir dessert![;)]

nydelig gutt du har =)

ORIGINAL: #Åsen#

Nestle risgrøt med banan! Blander en porsjon med et halvt beger Hipp Fruit Break med Eple,fersken og mango.

nydelig gutt du har =)

''Han'' heter Mie!! [;)][:D]

Men tusen takk!![:)][:)][:)][:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNEEEIIIIIII *gravesegnedisandenflau* [8D]

NYYYYDELIG JENTE DU HAR!!!!!!!!!!!!! =)

nydelig gutt du har =)

''Han'' heter Mie!! [;)][:D]

Men tusen takk!![:)][:)][:)][:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNNNNEEEIIIIIII *gravesegnedisandenflau* [8D]

NYYYYDELIG JENTE DU HAR!!!!!!!!!!!!! =)

Hihihi [:)] Skjønner at både nicket mitt og ticker'n kan være litt forvirrende!![:D][;)][8D]

Igjen, TUSEN TAKK!![:)]

får jeg skylde på sen ammetåke? blæ.... hehe...

ORIGINAL: Drømmeren

Nestle Havregrøt med ris og hvete  , han liker den kjempe godt[:)]

Vi også, den virker mindre søt en den vanlige risgrøten med banan.

brukte kun mm når jeg gav maisgrøt..men orket ikke holde på å pumpe meg hele tiden..slik det ikke ble altfor mange ganger hun fikk det. MEn hun elsket det.

ORIGINAL: surrai

har prøvd maisgrøt, HIPP ris m/banan og fersken, Nestle ris grøt og har nå kjøpt Nestle Havre ett eller annet... maisgrøt ville han ikke ha etter at han fikk prøve noe annet[:)]

[8D]
Tiril har fått dilla på frukt og ville ikke ha maisgrøt i går.. får prøve noe annet i kveld [:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: surrai

har prøvd maisgrøt, HIPP ris m/banan og fersken, Nestle ris grøt og har nå kjøpt Nestle Havre ett eller annet... maisgrøt ville han ikke ha etter at han fikk prøve noe annet[:)]

[8D]
Tiril har fått dilla på frukt og ville ikke ha maisgrøt i går.. får prøve noe annet i kveld [:)]

morsomt da =)

Jeg bruker maisgrøt med banan å fersken til kvels, å nestle havregrøt til frokost. Funker veldig bra her!

Back
Topp