Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillemann er 4 mnd i dag. Han begynte med smaksprøver for 2 uker siden. Lillegutt trengte noe mer enn mme, Han tok det veldig bra han storkoser seg med grøt og avføringen er bra. Jeg gir alltid sviskemos til grøtmåltidet så ikke han skal bli hard i magen. Så her i huset ble grøt veldig bra tatt i mot hehe :Dshokois skrev:
har begynt med middag da han krevde mere enn bare mme. grøt er han ikke noe særlig glad i men middag går ned uten problemer. maten ifra nestle liker han ikke så kjøper hipp.turboquattro skrev:
Det hører også med til historien at han gulper mye. Sønnen min er straks 4 måneder, kun noen dager igjen.Viern skrev:
Jeg fullammer min lille, men det virker som det ikke er nok.
Han virker sulten støtt og når jeg er hjemme med han så vil han gjerne ha mat hver time. Hvis vi er ute og triller eller gjør noe annet så "glemmer" han det litt og det kan gå lenger tid i mellom hvert måltid.
Det han nå har begynt med er å våkne hver time på natta for å mase om mat.
Før så sov han et par lengre perioder på 2-3 timer de første to øktene fra jeg hadde lagt han i senga, og så våkna han som regel hver time etter fem.
Hver time!!!Det hører også med til historien at han gulper mye.
Nå begynner jeg med grøt.
Hvilken grøt begynner dere med?
Og disse smaksprøvene - hvor lenge skal de vare?
Sønnen min er straks 4 måneder, kun noen dager igjen.Viern skrev:
Jeg fullammer min lille, men det virker som det ikke er nok.
Han virker sulten støtt og når jeg er hjemme med han så vil han gjerne ha mat hver time. Hvis vi er ute og triller eller gjør noe annet så "glemmer" han det litt og det kan gå lenger tid i mellom hvert måltid.
Det han nå har begynt med er å våkne hver time på natta for å mase om mat.
Før så sov han et par lengre perioder på 2-3 timer de første to øktene fra jeg hadde lagt han i senga, og så våkna han som regel hver time etter fem.
Hver time!!!Det hører også med til historien at han gulper mye.
Nå begynner jeg med grøt.
Hvilken grøt begynner dere med?
Og disse smaksprøvene - hvor lenge skal de vare?