Grøsser..

lillemor87

Betatt av forumet
Noen som har en god grøsser å anbefale?![:)] Jeg og sambo tenkte å spise god mat og se skrekkfilm, men kommer ikke på noen film vi har lyst til å se[8D]

En god grøsser ja... Vi ser mye på grøssere, hehe. Kan anbefale Ametyville Horror (usikker på om jeg skrev det riktig), Hills have eyes, ellers så er det jo mange Saw-filmer. Fritt villt (norsk). Kommer ikke på flere titler nå, og siden vi flytter snart har samboeren min pakket ned de fleste filmene (og han er ikke hjemme nå, så jeg får ikke spurt han). [:D] Ha en fin kveld da! [:D]

Har sett alle dem[8|] Bortsett fra den siste Saw filmen[:)] Men sambo er litt lei saw-samlinga[8D] Men takk for tips[:D]

Okei, hehe. Da har vi i hvertfall samme smak når det gjelder grøssere. [:D] Grudge, The Ring, Gothika, Silent Hill (litt spesiell, tror den er basert på et tv-spill), den siste filmen til Fredag den 13, og den siste filmen til Halloween. Ringte samboeren min etter flere tips. [:D]

13 days of night :D

Silent Hill er egentlig ganske dårlig.. Den har noen geniale og utrolig skumle "idèer", men hele filmen.. Njæ. Kanskje fordi jeg var litt tipsy da jeg så den [:D]

One missed call er den eneste jeg kan komme på i farta. Har ikke sett den, men bare coveret var nok til å holde meg våken i flere uker... [8|]

The ring[:)]

Verste filmen jeg har sett er Paranormal Activity.. men den må jo lastes ned [8D] Den var grusom!!

ORIGINAL: LilleV

Verste filmen jeg har sett er Paranormal Activity.. men den må jo lastes ned [8D] Den var grusom!!

Den så jeg og samboeren min på kino. Han ble kvalm pga det var håndholdt kamera som ikke sto stille, så han satt med øynene lukket, og jeg satt og lo for jeg synes hele filmen ble litt teit og humoristisk. Men vi har jo forskjellig smak. [:)]

ORIGINAL: LilleV

DER sa du noe, den har jeg lyst til å se[:D]

Så en fransk film en gang, som heter Inside.. Var om ei dame som var gravid, som ble oppsøkt av ei sjuk dame som skulle stjele babyn[&:] Bra jeg ikke så den da jeg var gravid, for den var rett og slett ekkel..[:o]

Orphan, ja! Den så skummel ut ihvertfall..

Og en annen film som ser helt jævli ut er den der... Dead Silence... Grøss.

Hverken jeg eller sambo tør å se sånt [:)]

ORIGINAL: Melliott

Orphan, ja! Den så skummel ut ihvertfall..

Og en annen film som ser helt jævli ut er den der... Dead Silence... Grøss.

Hverken jeg eller sambo tør å se sånt [:)]

Dead silence er kuuul[:)] Morsom twist på slutten[8D]

ORIGINAL: CogJ

hørt at ophran eller orphan eller no slikt skal være helt forferdelig.. er ikke grøsser som er ekkel, men den er har veldig mye psykisk påvirkning.. 

Orphan heter den. Spesiell film, ikke så veldig skummel. Synes ikke den var noe særlig bra jeg (uff, nå høres jeg negativ ut her). [:D]

Uansett hvem dere velger, kos dere! [:D]
Jeg har i hvertfall fått noen tips til filmer vi kan se. [:)]

House on haunted hill er den værste filmen jeg  noen gang har sett, så dersom du vil ha en skikkelig grøsser så kan jeg "anbefale" den...[:-]

The Unborn e jo helt grei grøsser^^
Æ e desverre utvalgt t en av dem som ikkje reagere på grøssera eller trillera[8D] Så æ kan ikkje si om dem e skummel eller ikkje, men den va interessant[8D]

Back
Topp