*grøss*

Nitapus

Forumet er livet
Får litt angst av sånne her bilder.... http://damnhot.net/2011/01/28/people_tossing_babies_64_pics.html

Uff, ja... Hadde aldri turt å kaste noen av mine opp i lufta sånn.

Sjekk ut dette bilde jeg fant da. Herregud sier bare jeg. Kan ikke ha mye mellom øra disse foreldrene.

helt enig. Mannen min holder på sånn med snuppa hele tiden, og jeg liker det ikke. Men han blir så sur hvis jeg sier noe......[:(]

Det siste der som de kaster barnet fra mor til far syns jeg var skikkelig drøy, de fleste bildene var ellers ok, de høyeste svevene må vel være manipulerte[8|]

Noen av bildene var heller harmløse da, men det var mangen grøss og gru bilder ja!

Å kaste ungen mangen meter opp i luften, eller mellom seg, er uforsvarlig, unødvendig og livsfarlig!!!

ORIGINAL: LilleSitron

Noen av bildene var heller harmløse da, men det var mangen grøss og gru bilder ja!

Å kaste ungen mangen meter opp i luften, eller mellom seg, er uforsvarlig, unødvendig og livsfarlig!!!

Sign!

Synes mange av de bildene var flotte jeg. Men skjønner hva du mener.. man burde ikke drive å kaste babyer i lufta. Fort gjort at noe skjer[&:]

hadde vært enda mer *grøss* om dem faktisk ikke tok imot barnet igjen.. [8D][8|]

Har tenkt mange ganger at man faktisk kan risikere å miste barnet i bakken.. uff

Hadde en tanke her ang fall som var helt grusom. at jeg kunne tenke noe slikt skjønner jeg ikke.. [:(]

De fleste bildene der var jo morsomme[:)] Var noen som var på kanten ja... Man kaster ikke en baby fra den ene til den andre sånn høyt oppe i lufta!
Det andre bilde der mor kaster barnet til far er jo livsfarlig[:-]

Da lurer jeg på hvor mange alvorlige skader som oppstår hvert år pga slike kast??? På verdensbasis altså! Sikkert noen dødsfall også[:(]

ORIGINAL: LilleSitron

ORIGINAL: *IdaTherese*

Synes mange av de bildene var flotte jeg. Men skjønner hva du mener.. man burde ikke drive å kaste babyer i lufta. Fort gjort at noe skjer[&:]

Back
Topp