Grøss og GRU!

Hope

Hope
Hvis mårra-dagen blir like dårlig som den var i dag, ja da er det bare å grue seg!
Våknet i mårrest å kjente meg småkvalm som vanlig. Tok vitaminene mine som vanlig - og gikk til jobb, som vanlig;)
Der møter det som alltid møter meg - tente duftlys (kvalmen steg fra 40 % til 70%... Gikk inn og tok meg et knekkebrød, og tok i mot kunden min. Hun hadde nok værdens beste parfyme på seg, men jeg tåler ikke dufter lengre, tydeligvis, kvalmen steg fra 70% til 100% og jeg sa " et øyeblikk - er straks tilbake".
Magen min vrengte seg og det væææærste jeg har kjent av smak satte seg i munnen min. Nemlig denne fiskeolja som er i omega3! Noe som grusomt! ææææsj.... Tror jeg var på do i 10 min før jeg kunne gå tilbake å prøve å late som ingenting! ;p

Hvis bare alle rundt meg kunne skjønne hva som gjør meg kvalm hadde dagen vært så mye lettere;p
Og ikke minst - jeg tror ikke jeg klager å svelge nedpå en tabelett av omega 3 igjen! Noen RÅÅÅÅD av hva annet man kan ta :anyone :)???

SKikkelig klagemelding . men noen må vi nå prate om ;p

Jeg tar omega3 tett etterfulgt av en Tyrkisk Pepper eller annet drops med mye smak på kvelden. Positiv forsterkning, er det ikke det det heter? hehe :P

Og skjønner veldig godt det med lukter! Jeg brakk meg tidligere i dag fordi vi luftet mens naboen tørket klær. Vedder tommelen min på at hun bruker en hel flaske med tøymykner pr vask. Blæh!

Uff, det hørtes ikke gøy ut :(
Har du forsøkt å ta omega3 på kvelden?

jeg har alltid vært plaga med oppgulp når jeg tar tran/omega3-tabletter, men signerer de andre over her: det siste jeg gjør før jeg slukker lyset er å ta omega3-tablettene, funker fett! :)

åh, så lurt. Skal begynne å ta om kvelden!:) Er egentlig sykemeldt 30% - men i dag er jeg hjemme. Er så ufattelig dårlig:(

Tok tran sist svangerskap, endte med at jeg ble så dårlig. Prøvde og ta dem om kvelden, men da kastet jeg opp om natta..
Håper det går bedre med deg, vist ikke får du prøve å spise fisk :-) Lykke til!!

Back
Topp