Grøss og gru.....

BlåBobler

Forumet er livet
Noen av dere som har sett den Mel Gibson regisserte filmen "Apocalypto" ?

Vi så den her om dagen. Skikkelig ekkel, men veldig bra alikevel..... [&:] [8|]

Masse drap og blod og gørr....... Men spennende på en måte å tenke på at folk faktisk levde sånn for ikke ALT for mange hundre år siden.....

Og det eksiterer jo faktisk mennesker den dag i dag som bor i junglen og aldri har sett "normale" mennesker...... Spesielt å tenke på.....

Nei har ikke sett den. Hørtes ekkel og skummel ut. Vi så "Wild Hoggs" med Travolta & co i forgårs. Den var MORSOM!! Er bare SÅ herlig med e god latter [:D]

Anbefales!

Vi så den Passion of the Christ-filmen hans nå i påska...

Jeg sovna, og Mannen syntes den var kjedelig. Hehe. Knallfilm... [8|] [:D] Men den som du nevner har vi tenkt litt på. Får vel sjekke den ut. [:)]

ORIGINAL: nordlands pia

ai ai mulig å leie den nå eller går den på kino???

den vi så var en piratkopi, så jeg er usikker på om den er kommet på utleiefilm enda..... Den gikk på kino for ca.2mnd siden....

ORIGINAL: Lillepusen

Vi så den Passion of the Christ-filmen hans nå i påska...

Jeg sovna, og Mannen syntes den var kjedelig. Hehe. Knallfilm... [8|] [:D]

Jeg synes den er dødsbra og jeg da!! [:)]

Men der og, går det på det med at man tenker at dette faktisk kan ha skjedd med den stakkars mannen Jesus.... [&o] 

Var den bra altså?? Den har ligget her og støvet ned i lang lang tid.. Trodde liksom ikke den var noe særlig jeg da... Men kanskje vi skal se den da?? [:D][:D]

Og Stredet, har du funnet Wild Hoggs med svensk sub? Eller var det uten sub du så?

ORIGINAL: fruluna

Var den bra altså?? Den har ligget her og støvet ned i lang lang tid.. Trodde liksom ikke den var noe særlig jeg da... Men kanskje vi skal se den da?? [:D][:D]

Og Stredet, har du funnet Wild Hoggs med svensk sub? Eller var det uten sub du så?

Ja, jeg synes den var veldig bra! Spennende, veldig grotesk, men pga følelsene og båndene mellom mor og barn og personer i forhold og sånn, så ble det veldig fint alikevel [:)] 

Back
Topp