Grøss å gru , skadedyr i veggen hos naboen under

MiaDenPia

Elsker forumet
Bor i ett mindre sameie bestående av 6 boenheter, selveste , nå har naboen under meg blitt invadert av rotter ,

Boligen er en liten 2 roms leilighet eid av komunen, hvor det bor en utenlandsk familie på 5 deriblant en baby under 1 år...Nå har de blitt invadert av rotter (i veggen)gru,
.foreløpig ikke rapportert om rotter hos noen av oss andre .....

Men hva Gjør jeg? Komunen er håpløse de som bor der har ingen annen plass å være ,

Har blitt bedt om å sette ut rottefeller i selvbygde kasse ..

Men søren heller ....

Og da jeg i dag fikk høre en av ungene i nabolaget si: kameraten min får ikke sove rottene bråker sånn ... jeg blir så lei meg på deres vegne

her MÅ kommunen gjøre oe, fordi rotter bærer med seg sykdommer som kan i verste fall være dødelig.
Jeg har selv slitt med mus, måtte drepe alle 50 selv (ja jeg har telt dem) og nå er jeg musefri til neste høst hvor de kommer tilbake. Huseier har enda ikke svart på mailene mine om at de må komme på befaring for å tette hull og sprekker hvor mus kommer seg inn.

Jeg hadde sendt inn en klage til kommunen med melding om at kopi blir sendt andre steder (avisen feks) Problemet bli ikke borte med feller, noen må inn å tette hull og fjerne døde rottekropper i veggene ellers vil det tilslutt lukte død og jævelskap overalt!

Vet , men de som bor der har ingen annen plass å bo sier komunen , noe jeg forsåvidt også vet.... men jeg synes så synd på dem alikevell

Så fælt! Kommunen må da kunne gjøre noe..

Vet , men de som bor der har ingen annen plass å bo sier komunen , noe jeg forsåvidt også vet.... men jeg synes så synd på dem alikevell

Men kommunen må ho hvertfall gjøre noe om familien ikke har noe annet sted å bo! Da må dem legge dem inn på hotell da :) Gå til avisa med det!

Men kommunen må ho hvertfall gjøre noe om familien ikke har noe annet sted å bo! Da må dem legge dem inn på hotell da :) Gå til avisa med det!
Det kommer neppe til å skje, att de blir lagt inn på hotell .... naboen min skulle klage til komunen på de uverdige boforholdene

Og alle naboene skal kjøpe inn feller som vi skal sette ut på det angitte stedet vi tror de kommer ut.... men hva hjelper det ?

Komunen hadde sagt att de må finne ut hvor rottene kommer ut/ inn Før de kan gjøre noe.... synes så synd på naboene...

Back
Topp