Grønnsakspasta

Følger. Er litt skeptisk kjenner jeg.

Mener du pasta laget av grønnskaker? Jeg har laget spagetti av squash, det var faktisk ganske godt. Lag en god dressing og topp med cherrytomater. Mmmmm.

• Liker
Reactions: Io
Ah, sett reklamen på tv (reklamens makt), og vil veldig prøve :) lurer litt på næringsinnholdet som vitaminer og slikt, om det er noe igjen etter prosessen og kokingen?

Vi hadde den med brokkoli og erter ;) syns den var veldig god. Innholder jo hvete og standard usunne ting som det er i vanlig pasta, hvor mye sunnere det er er jeg litt skeptisk til.

Spiser mest mulig mat laget fra bunnen, men innimellom er det jo greit med litt annet

Jeg har spist lasagne med squash, det er veldig godt i alle fall :)

Jeg googlet grønnsakspasta og ser nå at det er et nytt ferdigprodukt i butikken. hehe. Har ikke hørt om det før nå :)
Men det ser godt ut da! Vil tro noe næring er igjen, og er uansett bedre enn de andre ferdigproduktene :)

Vi spiste den med gulrøtter til middag i dag. Den var ikke så smaksrik, men jeg syns den ble veldig god med litt ekstra salt og pepper på. :)

Synes bare den smakte vanlig pasta (var den med gulrot).

Har skikkelig lyst til å prøve den etter å ha sett reklame for den men den har ikke kommet i butikken her enda. .

Har smakt den med erter og brokkoli. Smakte mest vanlig pasta egentlig :)

Back
Topp