Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dyrker i pallekarmer. Jeg har faktisk glemt å ta bilde av avlingen i år, men her er gulrøttene fra i fjor og en liten en som ble fornøyd med resultatet.Det var bedre forhold for dem i den gamle hagen enn den nye, så jeg tror ikke jeg blir å ha gulrøtter neste år, da årets ble bare babygulrøtter. Hadde i år grønnkål, ruccula, spinat, koriander, butternut gresskar, forskjellige typer mynter (i trestamper) jordbær i en gigantisk jordbærpotte med flere "etasjer", gressløs, hvitløk ++ Husker ikke alt i farta merker jeg. De to førstnevnte strøk med pga. innvasjon av kålmøll over hele landet i år, så tror jeg dropper det også til neste år. Fikk også en reddik med en tvilsom fasong.
Vis vedlegget 202350 Vis vedlegget 202351 Vis vedlegget 202352
Vi har hatt
Tomater
Gresskar
Chilli
og urter neste år blir det en hel haug med ting![]()
Det tar plass. Men begynner inne og planter så ute funka bra for ossEr det vanskelig å få gresskar til å vokse?
Det tar plass. Men begynner inne og planter så ute funka bra for oss![]()
Så gøy med så myei år har jeg bare hatt tomater og sådd jordbærplanter. Masse tomater så trur ikke det blir like mange tomatplanter til neste år
![]()

Hvor stor plass trenger det egentlig?