grønnsaker

Hanne Panne

Gift med forumet
har gitt snuppa pastinakk og mais til middag den siste uka, hun syntes det er kjempegodt ..[:D][:D][:D][:)][:)] men de siste dagen har hun blitt veldig hard i magen igjen, så lurer på om dette kan være en dum ting å gi, og at det binder magen for mye ( eller om det er den nye grøten) [8|][&:] prøvde å søke på nettet om det, men fant svært lite... noen som veit?

desverre så har ikke jeg noen svar på det...
Håper det er noen andre som vet noe om det[;)]

ORIGINAL: KathMor

emma får mais - ikke merka noe på det jeg altså [:)]... Men blande med litt svisker eler veli brun-i.-skallet-banan?

får sviskemos hver dag, men som dessert  [:)]

emma får mais - ikke merka noe på det jeg altså [:)]... Men blande med litt svisker eler veli brun-i.-skallet-banan?

Ja, har du også hørt at bananens påvirkning på magen har sammenheng med modningsgrad? Jeg mener nemmelig at jeg også har lært det et sted; at godt moden banan gjør magen mindre hard, mens mindre moden banan altså gjør magen hardere.. Men nå med snupp har faktisk ALLE jeg har snakket med påstått at dette er feil og at banan uansett gjør magen hardere.. Kjekt å se at det endelig er andre som har hørt det som jeg nå etterhvert har begynt å lure på om jeg bare har innbildt meg [8D]

re en dum ting å gi, og at det binder magen for mye ( eller om det er den nye grøten) prøvde å søke på nettet om det, men fant svært lite... noen so
ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ja, har du også hørt at bananens påvirkning på magen har sammenheng med modningsgrad? Jeg mener nemmelig at jeg også har lært det et sted; at godt moden banan gjør magen mindre hard, mens mindre moden banan altså gjør magen hardere.. Men nå med snupp har faktisk ALLE jeg har snakket med påstått at dette er feil og at banan uansett gjør magen hardere.. Kjekt å se at det endelig er andre som har hørt det som jeg nå etterhvert har begynt å lure på om jeg bare har innbildt meg [8D]

dette har jeg også hørt.. men bebisene reagerer ulikt. noen blir hard uansett.

Back
Topp