Grønnfarge??

Madde35

Glad i forumet
Noen som har en fin grønnfarge og anbefale..Litt sånn lime type...??

Tenkte jeg skulle male barnerommet her...Og da grønn på 2 vegger og hvit på de 2 andre....Går det tro?

ORIGINAL: Kattepus

Det blir nok kjempefint. Jeg har brukt kiwi på rommet til eldstemann. Elsker den fargen[:D]

Har du et bilde jeg kan få se..??

vi har en farge som heter sanne på rommet til lukas(kjøpt på mesterfarge) men bildene ble jo bare superdårlige.. ser jo het kvitt ut her[:@] jeg syns det er en helt nyyyyydelig farge... har fargen i gangen å.. kan prøve å se om lyset er litt bedre der[8D]

ike helt ferdig med rommet enda... ledningen henger fra taket ja[8D] ikke fått festet den enda[8D][8D] 

Inne å drømmer meg litt bort her inne... Det var en nydelig grønnfarge du har i gangen din malrodien, men du har ikke en fargekode du kunne lagt ut? Er ikke mesterfarge forhandler har i byen, så hadde vært supert hvis du kunne lagt ut koden [:)]

ORIGINAL: *Stine*

Inne å drømmer meg litt bort her inne... Det var en nydelig grønnfarge du har i gangen din malrodien, men du har ikke en fargekode du kunne lagt ut? Er ikke mesterfarge forhandler har i byen, så hadde vært supert hvis du kunne lagt ut koden [:)]

bildene er fra rommet til gutten min[:)] men har samme i gangen å.. kan se om jeg forstår noe av lappen på boksen da [:D]

STÅR fargenavn: sanne
Kode: 1506-g87y 8100
fyllingsgrad 91.1%

Tusen takk! Da blir det tur til maler'n i morgen for å skaffe prøveboks [:D] 

ORIGINAL: *Stine*

Tusen takk! Da blir det tur til maler'n i morgen for å skaffe prøveboks [:D] 

må si hvordan det ble da[:D]

Back
Topp