Grønn te

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Jeg kan ikke drikke te for sent på ettermiddagen/kvelden, for da flyr jeg på do halve natta.

Men så hører jeg folk snakker om grønn te. Eller en te som man kan drikke på kvelden.

Hvordan te er det? og hvor får jeg kjøpt det?

Hadde vært kjekt om det kunne bestilles på nett :)

Grønn te er både vanndrivende og full av koffein da;)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Grønn te inneholder ikke koffein. Den kjøpes på vanlig dagligvare blant annet. Ellers kan jeg anbefale frukt te fra London ettellerannet som kjøpes på sunkost:-)

Rooibos te er kjempegodt, koffeinfritt og søvndyssende. Den kalles også for rød te. Anbefales!

Grønn te inneholder ikke koffein. Den kjøpes på vanlig dagligvare blant annet. Ellers kan jeg anbefale frukt te fra London ettellerannet som kjøpes på sunkost:-)
Det er koffein i grønn te jo, men mindre enn i sort te og kaffe

All te som hetet infusion er kun tørket frukt eller bær:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Jeg har helt dilla på alle Pukka-teene. De er koffeinfrie og supergode, og kan kjøpes på helsekost, forskjellige apoteker o.l. Ellers drikker jeg mye kamille-te, den er mild og god og koffeinfri og selges i vanlig dagligvare. :)

Grønn te er bra.. bidrar til å øke vann inntaket iløpet av dagen og kjøpes i vanlig butikk ;) Sort te derimot er vanndrivende pga høyt koffein innhold.. pukka te er en veldig god te da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Grønn te er bra.. bidrar til å øke vann inntaket iløpet av dagen og kjøpes i vanlig butikk ;) Sort te derimot er vanndrivende pga høyt koffein innhold.. pukka te er en veldig god te da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pukka te har jeg hørt om. Får man ikke kjøpt det på iherb el no?:)

Back
Topp