Grønn bæsj

Anagilce

Betatt av forumet
Er det noen flere av de små som har det....da snakker jeg om skikkelig GRØNN bæsj....blir av og til sjokkert når jeg åpner bleien for den er helt knall grønn.???

Jonas har også hatt litt grønn bæsj. Tror ikke den har vært sånn grønn som du beskriver, men mye mer grønn enn gul som den pleier å være. Jonas har også hatt vondt i magen, så stemme nok det som Anagilce skriver.

Kan få det om du spiser lakris også[;)]

Mario har ikke vondt i magen, men må ta jern å får grønn bæsj av det.

oh yes, kom av noe jeg hadde spist som gav litt magevondt - gikk over etter noen dager [:D]

oki...jeg har fakitisk spist lakris når jeg tenker meg om

Samme her, kom i går. Snakket med helsesøster i dag og ho ikke annet enn at det er helt normalt [:)]

Det er ikke alt med den amminga som er så kjekt...får kjempe dårlig samvittighet jeg når han har vont i magen...så begynner jeg å tenke på hva jeg har spist og hva det kan være han reagerer på...kan bli paranoid av mindre!!

leste et sted at bæsjen var grønn hvis den hadde gått raskt gjennom systemet... 

Kansje det er det som er problemet...han har spist noe voldsomt i dag og igår....den siste bleien jeg fikk før han la seg hadde en litt slimete konsistens...erfaringer på det da??Blir helt gal her....grubble grubble??

Det er ihvertfall ikke for lite mat...han er en glupsk unge og vil helst he mat 1 gang i timen...og jeg har rikelig med melk...Satser på at det er lakrisen jeg spiste....[:)]

Back
Topp