grønn avføring

SSS

Første møte med forumet
min sønn på 2 og en halv måned har hatt grønn avføring leeeenge.... er dette normalt...???
Blir helt frustrert av det jeg leser på nettet....
Helsesøster sa at det kunne ver han fikk for lite melk, men det trodde vi ikke alikevel soden vekten var tilfredsstillende, han er en våken og opplagt gutt som smiler og "tatler/babler"... også sa helsesøster at det kunne være mageknip, men sønnen min er jo så snill... han har sovet rundt de siste tre nettene og andre netter har det vært bare ne gang opp. Får det liksom ikke til å stemme at han har mageknip heller.. er selvsagt litt urolig på dagen/kvelden, men det er vel vanlig tenker jeg... leste også på nettet at dette bar ehadde noe med gallen å gjøre.. Men burde ikke bæsjen bli gul snart???
Lukter som vanlig gul avføring....
 
Jeg har tatt med min datter til fotsoneterapi pga refluks, og terapeuten sa at dersom babyen har grønn avføring så betyr det at babyen har det vondt...

Vet som sagt ikke om dette er sant, men hun har hatt rett i mange andre ting, så kanskje det er noe i det?
Håper at du finner ut av det!
Lykke til [:)]
 
hvis det er MME småen din får så har jeg lest at flere har byttet til HiPP fra andre merker og at avføringen har blitt fin og gul. Jeg byttet selv i går fra NAN til HiPP og er inn til videre strålende fornøyd. Det var egentlig ikke noe særlig grunn til at jeg byttet utenom at han kunne bli litt grinete av og til men tenkte at det kanskje var vanlig. Jeg trodde ikke småen min hadde noe mageproblemer (luft/knip) men har lagt merke til en ting, når han nå ligger på gulvet på magen vil han ligge der MYE lengre enn før! Tenker at han kanskje kunne hatt litt vondt i magen før av NAN og derfor ikke ville ligge så mye på magen.... 
 
Eller det kan være melkeallergi,da kan avføringen bli grønn/grå....
 
Back
Topp