Grønn avføring

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Idag har snuppa hatt grønn avføring! Hun har ikke hatt det før, og det virker som den sitter bedre fast til stumpen enn den vanlige gule.. Hun har også vært litt mer urolig igår og idag enn hun vanligvis er.. Noen som vet om det er noe, evt hva? [8D]

Nor får også litt grønnlig avføring hvis hun er i dårlig form. Har hørt at det er tegn på luft i magen, og det stemmer med mine "observasjoner".

grønn avføring er tegn på at de er dårlige i magen og sliter med luft ja. [;)]

hehe...her var det just temmelig grønt..men har ikke slite med luft..like snill og rolig som alltid....eneste er at han var ikke på do igår....så kanskje det var grunnen her

Stemmer at hun har luft i magen ja, driver å småfiser og virker ikke som hun blir kvitt alt. Noen tips i hvordan jeg kan hjelpe henne i å få det ut? Har prøvd sykling med beina, beina opp mot magen, ligget på magen over lårene mine og strøket på ryggen [8D]

Hun gulper også noe innmari..

Irja har aldri annet enn grønn avføring hun. [&:] Håper det bedrer seg hvis vi får bytte MME merke.
Men ja, har også hørt det er tegn på luft i magen og magevondt.

ORIGINAL: Idzaa

Stemmer at hun har luft i magen ja, driver å småfiser og virker ikke som hun blir kvitt alt. Noen tips i hvordan jeg kan hjelpe henne i å få det ut? Har prøvd sykling med beina, beina opp mot magen, ligget på magen over lårene mine og strøket på ryggen [8D]

Hun gulper også noe innmari..

Her pleier det å hjelpe å skifte stilling på henne ofte; la henne ligge litt på mage, litt på rygg og litt "oppreist" (altså at jeg holder henne inntil meg, som når hun skal rape). Lar henne gjerne ligge på et teppe på gulvet også, for å få underlaget flatest mulig. Dette virker hos oss, håper det kan hjelpe tulla di også! [:)]

Takk for tips [:)] Hun sover endelig litt nå da. Vi får prøve oss litt frem, og satse på at det går over snart! [:)]

Back
Topp