Grønn avføring.

Soltrollet89

Blir kjent med forumet
Min datter på snart 3 mnd fikk i dag 3 bleier med grønn avføring. I tillegg til det var det små svarte tråder og flak i bæsjen. Noen som vet hva dette kan være? Prøvde å Google meg fram, men fant ikke noe fornuftig svar på hva det kunne være. Hun er frisk og rask, har ingen tegn til sykdom. Spiser som hun normalt skal. Kan det være noe jeg har spist som gjør at bæsjen hennes ble sånn?
 
Min datter på snart 3 mnd fikk i dag 3 bleier med grønn avføring. I tillegg til det var det små svarte tråder og flak i bæsjen. Noen som vet hva dette kan være? Prøvde å Google meg fram, men fant ikke noe fornuftig svar på hva det kunne være. Hun er frisk og rask, har ingen tegn til sykdom. Spiser som hun normalt skal. Kan det være noe jeg har spist som gjør at bæsjen hennes ble sånn?
Kan hun ha vondt i magen?
 
Helt normalt med grønn avføring av og til:) Førstemann her hadde det ofte og var ikke plaget med magevondt. Legen sa det ikke var noe å bry seg om, avføringen kan komme i alle slags farger:)
 
Særlig hvis man ammer skifter bæsjen stadig farge :) Kan komme av hva mor spiser, litt magevondt osv :) Alt er normalt
 
Min datter på snart 3 mnd fikk i dag 3 bleier med grønn avføring. I tillegg til det var det små svarte tråder og flak i bæsjen. Noen som vet hva dette kan være? Prøvde å Google meg fram, men fant ikke noe fornuftig svar på hva det kunne være. Hun er frisk og rask, har ingen tegn til sykdom. Spiser som hun normalt skal. Kan det være noe jeg har spist som gjør at bæsjen hennes ble sånn?

Sniker litt fra april (gutten min kom 1 måned for tidlig og ble født 9 mars så er innom å titter litt :) ) har du gitt henne banan? Da kan de trådene på bananen bli svarte i bæsjebleiene :)
 
Høres ut som hun er litt hard i magen :) Vår lille får sånn avføring fordi hun får jerntilskudd. Ser ut som små mørke tråder.
 
Sniker litt fra april (gutten min kom 1 måned for tidlig og ble født 9 mars så er innom å titter litt :) ) har du gitt henne banan? Da kan de trådene på bananen bli svarte i bæsjebleiene :)
Ingen banan er gitt på denne jenten. Hun er bare 3 mnd gammel. Men fullammer, men det har heldigvis gitt seg :)
 
Heldigvis har det gitt seg. Kommer selvsagt en grønn bæsjebleie i ny og ne. Men var første gang det kom med masse svarte tråder. Men hun er fin igjen no. Er nok noe jeg spiste tidligere som har gjort det slik virker det som. No er det tilbake til "Dijonsennep" farge igjen.. :p haha
 
Back
Topp