Grønn avføring..

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Nå har snuppa mi grønn avføring HVER dag.. Før var det bare i ny og ne, men nå er det altså hver eneste dag. Noen flere som har barn som bæsjer grønt?? Hun får bare mme...

Her kommer det bare gul bæsj, en gang i blant....

HEr er det gulgrønn bæsj hver dag. Når hun gikk på melkefri mme hadde hun KNALL grønn bæsj hver dag skikkelig ekkelt:P
HAr hun mye vondt i magen?

Her skiftet det fra sånn gulig til grønnt for ett par uker siden. Lurer også på hvorfor, kommer ikke på noen endring i mitt kosthold...

Alexander har også for det meste grønn avføring. Det hender faktisk innimellom at den er litt mere gul også. Han får også bare mme. 

Eplefrøet skrev:
Nå har snuppa mi grønn avføring HVER dag.. Før var det bare i ny og ne, men nå er det altså hver eneste dag. Noen flere som har barn som bæsjer grønt?? Hun får bare mme...

Junior (6 veker) hadde brått grønn avføring i går, han har også hatt ein del luft i magen. Kun morsmjølk og tran... Finnest det ein "fasit" som forklarar dei ulike fargane? :)

Vi startet med malt igjen for et par dager siden, og da gikk det over fra gult/lysegrønt til mørkegrønt..

Her går det bare i mme, og hun har tykk gul, men en sjelden gang så kjem det god blanding med grønn mørk bæsj.. men hu har ikke no magevondt eller noe slikt!! Trur det er første ungen jeg har som ikke har vært plaga med mye luft i magen/mageknip!! Godt er nå det.. :)

her er det gul løs bæsj. og lille man får hipp mme :) da han har vondt i magen eller da han fikk en annen type mme hadde han grønn hard bæsj.

Skrulla86 skrev:
HEr er det gulgrønn bæsj hver dag. Når hun gikk på melkefri mme hadde hun KNALL grønn bæsj hver dag skikkelig ekkelt:P
HAr hun mye vondt i magen?

Nei, hun har aldri vondt i magen.. Men bæsjen er skikkelig grønn (og myk).. Noen ganger med hint av gult i seg.. Hehe.. Hun får den Nan H.A1, så kanskje den som gjør det.. Men den er nesten luktfri da.. Sånn i forhold til hva det er, mener jeg..

etter me og begynte me Nan H.A1 så har an og fått grønn avføring , og det har an to ganger til dagen:-)

Vesla her får det når jeg spiser noe hun ikke tåler (ammer). Det er først og fremst melk og melkeprodukter som er problemet. Jeg spiste lasagne her om dagen (trodde allergien kanskje var over), men da fikk hun plutselig grønt i bæsjen, og bærsja flere ganger om dagen. Jeg har lest at det kan ha en sammenheng med at bæsjen går for raskt gjennom tarmen og derfor har farge av galle..

Så kanskje det er noe i mme hun ikke tåler?

Back
Topp