Gråting

inaxoxo

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå har lille gått fra å gråte noen timer om kvelden, til å gråte hele dagen i tillegg... Hun har rolige perioder fra 01-04 og fra 05-08, men etter dette er det bom stopp. Hun skriker i ett, og slutter bare hvis hun blir bært "på skuldra" eller i bæresele. Med en gang jeg setter meg med henne eller legger henne fra meg illskriker hun. Samboer jobber nattevakter, så han sover fra 09-15, og det er da det står på som verst. Jeg går bare rundt og gråter, da jeg hverken har energi eller får spist nok siden hun er så krevende..

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men er det flere som har opplevd dette? Evt. vet hva det kommer av eller hva som er lurt å gjøre?

Vi har hatt noen sånne dager nå, men det snudde i går. Jeg var, som deg, helt fortvilet og ville bare rømme unna. Jeg snakket med noen venner som opplevde det samme. De sa at datteren deres hadde det samme da hun var rundt 3 uker. Tror det bare er en periode som noen må gjennom dessverre. Det blir bedre. Hold ut ❤️

Høres ut som gutten min. Koser meg minimal om dagen :/

Her skrikes det også mye av dagen. Får ikke lagt han fra meg. Noen ganger forstår jeg ikke hvordan en så liten baby kan klare seg med så lite søvn. Men her er det litt sånn annenhver dag virker det som. Når han skriker mye på kvelden, sover han ganske godt på natten. Skriker han mye på natten, sover han godt på dagtid. Han gir tegn på å være sulten heeeeeeele tiden, men det kan han umulig være.. Gulper mye og legger godt på seg.

De dagene som er sånn kapitulerer jeg bare på sofaen stort sett, for han roer seg ofte om han får sove på meg. Så da blir jeg hans madrass. Denne uka skal samboer jobbe fem dager minst 13t så gruer meg veldig.. Blir et par timer hjelp på kvelden bare, då håper mini er roligere.

Her kan det og være sånn. Ikke hele dagen, men flere timer i strekk. Jeg er ikke meg eller mamma lenger...jeg er den levende madrass:p

Her kan det og være sånn. Ikke hele dagen, men flere timer i strekk. Jeg er ikke meg eller mamma lenger...jeg er den levende madrass:p
Godt å høre man er flere!

Det morsomste er at de få gangene han sover godt alene i nestet eller senga så savner jeg han ❤️

Her skrikes det også mye av dagen. Får ikke lagt han fra meg. Noen ganger forstår jeg ikke hvordan en så liten baby kan klare seg med så lite søvn. Men her er det litt sånn annenhver dag virker det som. Når han skriker mye på kvelden, sover han ganske godt på natten. Skriker han mye på natten, sover han godt på dagtid. Han gir tegn på å være sulten heeeeeeele tiden, men det kan han umulig være.. Gulper mye og legger godt på seg.

Skriver under på denne. Her mistenker jeg at det er økedøgn. Har forsøkt å pumpe ut i løpet av dagen så jeg har 50+ ml å gi før jeg legger meg da produksjon er lav. Da sovner han! Ellers er det gråting og henging på pupp dagen lang! Hater plutselig barnevogna og babynest. Min er 4 uker. Mistenker også at den såkalte 5 ukers"krisen" har kommet tidlig, hvem vet:-)

http://www.babyverden.no/Baby/Oppdragelse/Dette-er-babyens-10-vanskeligste-perioder/

Nesten godt å høre at det er flere! Ingen skal få fortelle oss at å være mamma ikke er en fulltidsjobb i alle fall! ❤️ Nå har lille sovnet i armkroken min etter litt smokking :) Håper hun sover en stund nå, da hun har vært våken siden 8!

Godt å høre man er flere!

Det morsomste er at de få gangene han sover godt alene i nestet eller senga så savner jeg han ❤️
Samme her!!! I kveld måtte jeg være henne rundt i bæresjalet for at hun skulle roe seg. La henne i mester når hun sovnet, men hun våknet og alarmen fortsatte. Fikk lagt henne på siden i sengen min og strøk henne på ryggen i en halv time. Hun sovnet godt, men når jeg kom for å legge meg og hadde valget mellom å legge henne i hennes egen seng eller være madrass...jeg ligger som madrass akkurat nå. Delvis siden jeg liker kosen, men og fordi jeg vet at hun våkner og at vi har det gående igjen. Målet er å få henne til å sove i sengen sin i morgen...tror jeg:p

Skriver under på denne. Her mistenker jeg at det er økedøgn. Har forsøkt å pumpe ut i løpet av dagen så jeg har 50+ ml å gi før jeg legger meg da produksjon er lav. Da sovner han! Ellers er det gråting og henging på pupp dagen lang! Hater plutselig barnevogna og babynest. Min er 4 uker. Mistenker også at den såkalte 5 ukers"krisen" har kommet tidlig, hvem vet:-)

http://www.babyverden.no/Baby/Oppdragelse/Dette-er-babyens-10-vanskeligste-perioder/
Aha...var ikke klar over den 4,5-5 ukers krisa. Forklarer kanskje litt:o

Back
Topp