Gråter

Verdt å teste? http://refleksolog-annette.no/behandling-av-barn/ kiropraktor og nutrimigen er også verdt å prøve. Når man har prøvd alt er baby plutselig over det verste og 6 uker er skriketoppen nådd. Viktigste er å ikke bli nervøs men ha troen på at dere gjør det beste for den lille, stå på!

Lyden av støvsuger funker. Youtube har jo selvsagt det.
Håper bare han holder seg sovende noen timer.

Dattera til vennina mi hadde kolikk og Hun brukte squat metode som nevnt oppe det fungerte bra.
Du kan prøve naprapat, kiropraktor skal hjelpe også
Min hadde mage trøbbel en natt i flere timer, jeg skulle ha vann skrudde på vann krana og plutselig babyen ble stille. Så stå jeg der en stund med rennende vann. Rart med hjalp. Hun ble roligere. Men tror også de blir mer Urolige fordi vi blir stressa når vi ikke vet hva vi kan gjøre . En venninne av meg opplevde det babyen gråt i lang tid uten at noe hjelp, hun hadde store mage problemer og kolikk i tillegg så fikk Hub råd fra legen sin at hun var for stressa og babyen kjente det måtte ta med ro og når hun begynte å ta med ro ble babyen etterhvert roligere .

Verdt å prøve alt, en ting om gangen. Lykke til <3

Å huff stakkars dere. Må være veldig fortvilende. Om det er kolikk så kontakt helsestasjon og få hjelp der. Ellers har mine alltid roet seg med skriking i dusjen, dvs varmt vann og kropp mot kropp. bæresjall har også blitt brukt da de kan krølle seg til en ball der og høre på hjerte mitt. Men nå har ikke de hatt kolikk. Håper ikke det er det dere har fått å baske med

Du kan også prøve noe som heter minifom. Det er noe man kjøper på apoteket i flytende form og gir før hvert måltid. Det tok noen dager før det fungerte for storesøster men det var helt uvurderlig når det først funket

Sniker fra november, jenta mi hadde kolikk og da hjalp det med fenikkelte og melkesyrebakterier man får kjøpt på helsekosten :) trilleturer i vogn fungerte også bra. Det er som du skriver ekstremt slitsom når det står på, men det går over[emoji173]

Back
Topp