Gråter..

Grisaiboka

Glad i forumet
Er det fler av dere som bare griner og griner og griner når dere er slitne? Jeg la meg på sofaen for en times tid siden for å slappe av litt, tårene begynte å trille og de slutter ikke!

Vet ikke hva jeg gråter for heller, så merker at jeg blir frustrert, og da gråter jeg enda mer. Kjæresten sier at jeg er gravid, og det stemmer jo, men herregud, det skal vel ikke være sånn? :O

Du er nok ikke alene om det! Jeg er "på gråten" HELE tiden og helt uten grunn, sånn at jeg kjenner gråten presser i halsen og tårene ikke er langt unna :P Har på merkelig vis klart å distrahere meg noen ganger, men ikke alltid like enkelt ;)

tror forresten ikke vi trenger noen grunn? :P

Uff, jo jeg føler jo at jeg trenger en grunn. Kan da ikke ligge sånn på sofaen å gråte uten videre. Blir jo redd meg selv, forstår kjæresten blir nervøs ;-)
men nå er humøret bra igjen og jeg klarer å se på meg selv i speilet uten å føle meg som jeg er en fjortenårig sutrekopp.

Uff, jo jeg føler jo at jeg trenger en grunn. Kan da ikke ligge sånn på sofaen å gråte uten videre. Blir jo redd meg selv, forstår kjæresten blir nervøs ;-)
men nå er humøret bra igjen og jeg klarer å se på meg selv i speilet uten å føle meg som jeg er en fjortenårig sutrekopp.
Hihi, søta ;) hormonene er nok grunnen, har hørt det er helt vanlig, like vanlig som det plutselig sinnet mange får ;) bra du føler deg bedre nå da!

Hormoner kjære du, hormoner ;) de er ikke lett å styre og du er nok ikke alene om å føle det sånn. Jeg gråter mye selv, men har alltid en "grunn" her om dagen så jeg siste episode friends, hulka på sofaen :p i går gråt jeg fordi hunden røyter så sykt mye :p haha.. Uff ;) men det er nok helt normalt og det går over :)

Gråter for alt å ingenting jeg også..
Når jeg er sliten,når ting ikke går min vei,når bikkja tissa på gulvet osv.. Slitsomt!
Blir også sinna fort og for alt!! Skjønner at sambo blir oppgitt :P

du gråter fordi du er veldig sliten. Synes det er grunn nok jeg. ;) det er ikke godt å føle seg så tappet for energi når man bærer på en liten babis i magen.

:-)
takk for at det er fler som meg! Og at dere forteller at dere er sånn også.

Lurer på om jeg må bytte nick til sippeguri ;-)

Griner selv av ikke noe. Blir fort sint også, helt til jeg ikke skjønner hvorfor jeg er sint. Så begynner jeg grine fordi jeg blir frustrert over at jeg ble sint :p gråten nå for meg gir ikke helt mening Hehe men vet heldigvis at det er hormoner :) så du er ikke alene.

Back
Topp