Gråter

Mamma27

Betatt av forumet
Sitter å leser i "På vei" av Gro Nylander. Har akkurat lest meg gjennom en fødsel. Da barnet endelig kom ut begynte jeg å stortute! Dette har jeg vært med på, og skal snart oppleve det igjen.. Følelsen av at kroppen jobber seg gjennom pressriene og selv vet hva den skal gjøre.. Og ikke minst følelsen da barnet endelig kommer ut.. Gleder meg til å få holde gullet (eller nøstet som vi har kalt h*n gjennom svangerskapet[;)]) i armene! Hormonene svinger som aldri før her..[;)] 

Er helt med deg!!!  Gleder meg helt ubeskrivelig!    Liker bøkene til Nylander[;)]

Jeg og![:)] Leste den forrige gang også, men da klarte jeg ikke (naturlig nok som 1. gangs fødende) å forstå.. Nå vet jeg mer hva som skal skje. Gruer meg egentlig mest til timene før jeg kan begynne å trykke, for den delen av fødselen er for det meste fantastisk[:)]

Er sånn her og.. Hormoner i full sving. Mannen min syns at jeg er "rar".. Hi, hi.. Men heldigvis tar han det med et smil og en god klem. Han er så fantastisk!Kl 1.30 i natt gikk han 2 runder rundt huset sammen med med (og ei lommelykt) fordi jeg hadde sånne maserier.. Hi, hi..

ORIGINAL: Trine82

jeg gråter av alt sånt jeg nå, av å lese sånne bøker, eller å lese det som står til pappaen. Gråter av alt mulig, blir vel egentlig rørt

Jeg blir med i "gråtekoneklubben"[;)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: Trine82

jeg gråter av alt sånt jeg nå, av å lese sånne bøker, eller å lese det som står til pappaen. Gråter av alt mulig, blir vel egentlig rørt

Jeg blir med i "gråtekoneklubben"[;)]

jeg også!![8D] hehe..

Hi, hi.. Ja vi er nok en fin gjeng.. *fniser*

Ja han er helt fantastisk! Vi har jo vært gjennom dette en gang før sammen, så han er veldig innstilt på å gjøre alt så bra som mulig. Ei anna natt masserte han leggene mine fordi jeg ikke fikk sove.. Sukk.. Han sier at alt han kan gjøre for meg nå er bra for babyen[:)] 
Og på toppen av alt er han 100% verdens beste pappa til de 2 han allerede har

Høres ut som en fantastisk mann!! GODT at det finnes slike menn i verden altså!! [:)] 

ORIGINAL: Bennie

Høres ut som en fantastisk mann!! GODT at det finnes slike menn i verden altså!! [:)] 

Det skal være helt sikkert!!  Mannen min er kjempegod, men han er veldig usikker på hva han skal gjøre i mange situasjoner.. Vi er jo grønne på dette begge to[:D]  Men vi gleder oss masse til vi endelig får gullet vårt i armene

haha.. hormoner ja.. Gråt nåken stille tårer i går fordi eg hadde kjøpt beyonneskinke som skulle kokast og ikkje ferdigkokt til søndagsmiddagen i går. Må jo berre le av det heile i dag!!

Back
Topp