Gråter og gråter

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Den lille her da, tydelig vondt i magen sin... Dette blir slitsomt kjenner jeg :o Andre med kolikk barn?

Neimen, bare meg?

Har en som har drevet på et par dager her. Kjenner på at det er slitsomt så full respekt til deg med kolikk barn. Er det noe som funker å lindre det for dere da?

Har en som i starten gråt gjerne i flere timer og vurderte om det kunne være kolikk. Dro til kiropraktor og hun fant ut at han hadde stiv nakke /rygg. Så han er mye bedre nå. Men han kan reagere hvis jeg spiser mat med mye meieriprodukter i seg. Foreløpig går det fint hvis jeg har ett tynt lag med smør på skiven.

Her kan det i perioder gråtes en del og ser hun har vondt i magen. Men hun har regelmessig avføring og tiss Hun roer seg når vi trøster henne. Kan umulig være kolikk .

Trodde kanskje det var klikk på vei her, men han har bare reagert på det jeg har spist og drukket.

Sukkervann og ammete kan hjelpe til å lindre magesmertene :)

Samme her å etter at vi prøvde minifom så er det nesten borte :)

Småen kan være urolig på kvelden. Og det er veldig tungt når det står på. Tror helst det er magen. Virker som om han reagerer når eg spiser egg.

Om det ikke gir seg så kan du hå til fysioterapaten på helsestasjon for å få både diagnose og tips om hva du kan gjøre. Det går også Ann å prøve minifom fra apoteket eller probiotika fra helsekost. Sistnevnte har funket fint hos oss. Jeg har kolikkbarn for andre gang og har også vær hos kiropraktor tre ganger med henne. Lykke til.

Back
Topp